|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote hugo456: Ik had economie en maatschappij, had blijkbaar toch beetje aanleg voor economie, dat was zo easy voor mij Ik had een heel goed economie examen, een 8 op mijn eindlijst en een 9 voor het CE geloof ik... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
bio is gewoon ***** vooral als je er geen aanleg voor hebt, of het je niet interreseert... |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ guusje, ik heb voor bio nooit geleerd, ook niet voor eindexamens, had al me tijd nodig voor andere dingen, en bio was zo veel dat je het onmogelijk allemaal kondoorlezen.. |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@kriebel ik had geen zin in leren dus had een 7 op se en een 8 op ce, als ik had geleert had ik wel 9éns enzo gehad |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik had ook niet geleerd  Heb volgens mij mijn hele schoolperiode niet meer dan 15 minuten voor iets geleerd per dag  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Klopt, maar mn leraar zei gister nog: "Guus, je hebt zo'n stel hersens en je bent zo intiligent, je gaat echt wel een voldoende halen hoor"  |
|
@Kriebeltje; 15 minuten per dag, wat dacht je van 15 miuten per week?  |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, voor mijn examens heb ik ook niet echt geleerd... ik heb nu 6 jaar havo achter de rug, als ik het nu niet weet dan heeft leren ook geen nut meer... Ik heb alleen echt geleerd voor wiskunde en natuurkunde ( en nog een 3,8 tot 5,8 halen ) en voor bio een beetje geleerd... |
|
hugo456 Senior lid
|
kriebel hier hetzelfde, maar ik ben gewoon wat minder slim  , ik haat leren, dus ging meestal gewoon naar tentamen toe, voor duits enzo haalde ikd an 1-en voor woordjestoetsen die ik dan weer ophaalde met 9 en 10 vor luister en lees gedeelte, zo deed ik het overal bij |
|
nietmeer
|
@TheE, ik ben er toch ff niet, ff spel spelen, ik kan hier toch niet over meepraten  |
|
hugo456 Senior lid
|
kriebel en onze economieleraar was verrot onze klas lag altijd punt lager dan andere klas met andere leraar, onze leraar keek veel strenger na  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Guusjee: @Kriebeltje; 15 minuten per dag, wat dacht je van 15 miuten per week?  Boek open, even uit het raam kijken, boek weer dicht  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Yf welk spel |
|
nietmeer
|
@Loek, een spel op www.zylom.nl  |
|
hugo456 Senior lid
|
yfke ga eens leuk spel spelen;) |
|
nietmeer
|
|
|
Quote Kriebeltje: Quote Guusjee: @Kriebeltje; 15 minuten per dag, wat dacht je van 15 miuten per week?  Boek open, even uit het raam kijken, boek weer dicht  Het kan ook zonder dat boek open en dicht doen hoor  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, maar het was voor het psychologisch effect, het idee dat je toch wat gedaan had  |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
ik zei gewoon altijd: sorry, ben mijn boek kwijt.. En ging dan uit het raam staren  |
|
hugo456 Senior lid
|
doei loek  |
|
Doei loek  |
|
@TheE; kan je mij uitleggen wat biomassa is?  |
|