|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mijn pa is ook ambtenaar, bouwkundig opzichter. Dat is dat beroep dat er voor zorgt dat schandalen zoals die vallende balkonnetjes en bos en lommer niet voorkomen.. Maar als ze ontbreken dan kunnen ze niks  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik kom er net achter dat ik weer moet gaan. Werktijd, woei.. pfft X.x |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Zoow... Rondje op kosten van de Hoskeu!!!  Ik heb net mijn officieele ontslagbrief aan mijn baas gegeven...  Laat het studentenleven maar beginnen!!  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Middag....  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Liz...  Long time no see... Hoe istie met jouw??... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mogguh  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk ben het studentenleven nu ruim een half jaar kwijt. Mis het wel  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ik heb het nooit mee mogen maken... al vanaf mijn 17e gewerkt...  Heb er al 8 dienstjaren opzitten bij Stork...  Maar dan moet ik het nu maar inhalen...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Hooi Liz...  Long time no see... Hoe istie met jouw??... Heyz! Yeah, I was out of running.. I had a acident, so it was not possible to sit behind the computer.. But now I'm fine. How are you doing? |
|
Blend
Oud Moderator
Stork, heb ik nog een keer een werkstuk over gemaakt  Over de financiële toestand van het bedrijf  Ging wel goed, op 1 afdeling na, jouw afdeling zeker  Maar weet niet meer precies hoe en wat  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
mis studentenleven ook, en bedankt voor rondje hoskeu |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Accident??...  Watskuburt??... (ben weer de laatste die het hoord zeker??...  ) |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Mijn studentenleven komt er aan  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ik zit bij de airospace tak... |
|
Blend
Oud Moderator
Dat was geloof ik de beste afdeling;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Guusjee: Mijn studentenleven komt er aan  Die van mij ook... per september... Ging ik daar op die opendag kijken... vragen ze: "Ben je vanplan op kamers tegaan??..." Lol... ik heb al een paar jaar terug een huisgekocht grappenmakers...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu..
Vorige dinsdag was ik onderweg naar mn werk, toen ben ik uitgegleden over het spoor en met mn hoofd tegen de stoeprand geknalt. Toen was ik buiten westen. Daarna werd ik snel geholpen door een voorbijganger en die had de ambulance gebeld. Toen lag ik in het ziekenhuis en kwamen mn ouders. Gelukkig had ik niets gebroken maar wel mn nek, rug en arm gekneusd. En een gat in mn hoofd van 6cm en een hersenschudding.. En vandaag dacht ik, ik ga maar weer eens proberen te werken. Valt vies tegen..! |
|
hugo456 Senior lid
|
vanaf juli heb ikw eer studentenleven  , maar begint pas echt vanaf eind augustus, ga ik de neiuwelingetjes onderdak verlenen op introkamp, hele week drinken en feesten met de eerstejaars  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
|
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Uhmm...  Kijk je wel even uit??... dat klinkt als serious shit... Seriously not right...  |
|
hugo456 Senior lid
|
ja indd niet overhaasten liz, laat eerst goed genezen.. en beterschap ofcourse  |
|
Blend
Oud Moderator
Beterschap Liz  hou het rustig. @HoskeuIk heb de 13e mijn herkansing, daarna als het goed is nooit meer school. Ben nu al een half jaar werkzaam. Hopelijk gaat dat helemaal goed komen, dus geen studentenleven voor mij meer  Maar ik vermaak me zo ook wel  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Hugo... Jah... ik denk dat ik die introductie maar een beetje oversla...  Zit ik daar met mijn 24jaar tussen de eerstejaars die voor het eerst van huis zijn... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Guusje.. Dankje @ Blend.. Thanks @ Hugo.. En jij ook bedankt  @ Hoskeu.. Ik kijk wel uit, als het niet meer gaat dan gaat het gewoon niet meer..  Maarruuh, je hebt je ontslagbrief gegeven?!?!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Jah... vandaag heb ik hem ondertekend en overhandigd...
Goed uitzieken... je pest alleen jezelf maar als je weer tevroeg begint...
en beterschap natuurlijk... (fruitmand) |
|