|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. En hoe reageerde ze? Ja.. Nou ja, ik wil eigenlijk wel weer graag fulltime aan het werk.. Nog 21 dagen incl deze, en dan heb ik vakantie/ontslag/werkeloos...  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo mensen ..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hallo mensen... ik ben bang  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Hoe ze reageerden... ik had het vorige maand al tijdens een functioneringsgesprek aangekaart... en eerst had hij zoiets van... "waar gaat dit naartoe??... wat maak je me nou??..." Maar toen ik het uitgelecht had... toen begreep hij het... en hij wist dat de brief er aankwam... Hij stuurt hem door naar het hoofdkantoor...  Maar jij moet nog 21 dagen... 3e week juni dan ongeveer einde dienstverband??... Ik stop er per 1 augustus mee... Wat zijn nou precies je plannen nog??... eerst een paar maanden naar afrika dacht ik... en daarna??... nog naar school of werken of weer buitenland??... |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Heeeee Angel!   Wat scheelt eraan? Heeeee Thee!  Waarom  Ik ben bang voor wiskunde  Shit moet weer weg  Ik bedoel ships  xx   DOeeeei |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Hallo mensen... ik ben bang  Hoi bang... ik ben Hoskeu... (Wat flauw...  ) Wat is er met thee??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hay My angel.. What wrong..
HaiThee.. Hoezo? |
|
my-angel
Oudgediende
Naomi.. Hoi.. Voel me helemaal ziek.. kots misselijk en barstende hoofdpijn, ben net thuis van school.. (ziek gemeld) duik zo lekker me bed in om wat beter te worden..? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote my-angel: Naomi.. Hoi.. Voel me helemaal ziek.. kots misselijk en barstende hoofdpijn, ben net thuis van school.. (ziek gemeld) duik zo lekker me bed in om wat beter te worden..? Veel beterschap dan  Da's wel vervelend  Hmmm moet nu echt weg  Jammer, had nog graag blijven kletsen!  Tot gauw hoop ik, en gauw beter worden!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Beterschap MA  Beterschap Thee  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
|
|
Vuurvliegje Actief lid WMRindex: 81 OTindex: 64 Wnplts: Leidschend
|
Hey mensen.. zitten jullie je ook allemaal te vervelen op school/werk/whatever?  Ik maak me zorgen.. doe mij maar een biertje |
|
my-angel
Oudgediende
Dankje Gio  Ik duit nu me bed in SUcces Naomi! tot snel dan maar  en dankje   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Vuurvliegje, ik niet hoor  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Naaoomii: @ Vuurvliegje, ik niet hoor  Vort, weg jij  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@VuurvliegjeVervelen?? Wat is dat?  Ik vermaak me juist prima op mijn werk, lekker WMR'en  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Vuurvliegje... Is dat "streep weg wat niet van toepassing is??..." school/werk/ whateverZorgen??... Waarom is iedereen ineens gewond, bang, ziek of maakt zich zorgen??... |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, als je gaat slapen (lijkt me verstandig als je het bed in duikt) slaap lekker dan  Haha houdoe mensen  Ik ga weer fijn leren voor mijn wiskunde voor zometeen |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Naaoomii: @ Vuurvliegje, ik niet hoor  Vort, weg jij  Quote Giovanni: Quote Naaoomii: @ Vuurvliegje, ik niet hoor  Vort, weg jij  Ja ja ik ben al weg  |
|
Vuurvliegje Actief lid WMRindex: 81 OTindex: 64 Wnplts: Leidschend
|
Ja das waar, daarom heb ik WMR juist ontdekt .. Maar dat maakt niet dat ik toch IETS liever thuis had gezeten  *vind altijd iets om te zeuren* |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik niet ik ben  Hoskeu. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Guusjee: @TheE; voor wiskunde? jep...   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Leer ze nono.  Succes met je wiskunde. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@VuurvliegjeJa, als ik mocht kiezen zat ik ook liever thuis  Maar dit is ook prima, beetje centjes verdienen en krijgen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Giovanni: Ik niet ik ben  Hoskeu. Ik ook... ik ben zelfs een beetje  op dit moment... |
|