|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Blend ze hadden wel plannen voor meer delen, maar denk niet dat dat de films ten goede komt (btw hallo allemaal   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Waarom loop je dan ook met een telefoonboek rond Thee?  |
|
hugo456 Senior lid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Waarom loop je dan ook met een telefoonboek rond Thee?  nee  Met de hannibal lecter omnibus  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Blend, de regisseur wil het liefst twee trilogies maken, maar er volgt in elk geval een deel 4. Deel 5 en 6 is nog niet zeker  |
|
Theetje
Oudgediende
POTC wordt volgens mij echt zo'n uitgemolken idee als er nog meer delen komen...  Zonde van het mooie idee bij de eerste film... |
|
hugo456 Senior lid
|
@TheE gelijk heb je, vond 2 delen extra wel mooi genoeg |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Succes Thee, gaat je lukken.  Hallo Hugo  en daaaaaaaaaaag Hugo  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Theemonster: POTC wordt volgens mij echt zo'n uitgemolken idee als er nog meer delen komen...  Zonde van het mooie idee bij de eerste film... Ik denk dat dat wel meevalt, ze zullen er echt wel op letten of het niet heel slecht wordt. Waarschijnlijk maken ze alleen een deel 4 en 5 als het mooi aansluit op de vorige delen  |
|
Blend
Oud Moderator
Precies, ze moeten het bij 3 houden. Zullen ze de cast hetzelfde houden bij die andere delen? Anders is het helemaal stom  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik vind 3 delen genoeg. Stoppen dus. |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Blend, dat weegt ook mee, als er teveel acteurs mee stoppen, willen ze er niet mee door. Maar Johnny Depp wil in elk geval niet stoppen  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik denk dat het grote nadeel van POTC is is dat er geen boeken van waren, waardoor ze gewoon steeds nieuwe dingen kun verzinnen... Als je kijkt naar LOTR zie je dat de drie delen ook echt een vervolg op elkaar zijn, zoals de boeken.. Samen wordt het 1 film.. Bij POTC zijn het volgens mij gewoon 3 lossen films op het moment... |
|
nietmeer
|
Nee de tweede heeft duidelijk een open einde waar de derde op aansluit |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Theemonster, ik ben het met je eens dat het niet één verhaal is, gestopt in een paar films. Het zijn inderdaad steeds nieuwe verhalen, maar het sluit wel steeds mooi aan op de vorige film en een nieuw verhaal maakt ook dat het niet snel verveelt. Vind ik. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote unknown: Nee de tweede heeft duidelijk een open einde waar de derde op aansluit maar de 2 sluit niet aan op de eerste.. Dus de makers zijn slim geweest en hebben 2 een open einde gegeven zodat ze nog een paar miljoen konden binnen halen.. |
|
Blend
Oud Moderator
@TheENah, ze hebben wel degelijk verband. Ik vind het wel een vervolg verhaal, één verhaal als het ware. Maar ieder zijn idee  Mijn idee is: Ik ga eten, honger!! (sorry Thee, ik heb trek;)) |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: maar de 2 sluit niet aan op de eerste.. Dus de makers zijn slim geweest en hebben 2 een open einde gegeven zodat ze nog een paar miljoen konden binnen halen.. Dat klopt inderdaad. De tweede en derde sluiten veel beter op elkaar aan dan de eerste en de tweede. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Theemonster: maar de 2 sluit niet aan op de eerste.. Dus de makers zijn slim geweest en hebben 2 een open einde gegeven zodat ze nog een paar miljoen konden binnen halen.. Klopt, maar zolang het leuk blijft is daar toch niks mis mee? Die miljoenen geven tegelijkertijd ook aan dat de films over het algemeen geweldig worden gevonden  |
|
hugo456 Senior lid
|
Ach ja denk dat ze doorgaan tot ze er geen geld meer uit kunnen halen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Eerst maar eens afwachten of deel 4 wat is. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote hugo456: Ach ja denk dat ze doorgaan tot ze er geen geld meer uit kunnen halen  en dan is het gewoon een uitgemolken concept... zonde.. stoppen op het hoogte punt wordt er toch altijd gezegd? |
|
hugo456 Senior lid
|
@TheE ja vind ik ook, maar ben bang dat de makers er anders over denken.. |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
goedenmiddag allemaal  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Giovanni: Eerst maar eens afwachten of deel 4 wat is. Mee eens, nu kunnen we er toch verder niks zinnigs over zeggen. Ik ben tot nu toe in elk geval zeer tevreden en heb zo het idee dat 3 ook nog een toppiefilm is  |
|