|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
*pooff* ik val het café binnen |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*komt binnen bestelt een pizza voor heraux en gaat nu echt slapen*  |
|
heraux Oudgediende
Quote heraux: *pooff* ik val het café binnen Quote Twaggy: *komt binnen bestelt een pizza voor heraux en gaat nu echt slapen*  lekkerr.. jammajammie |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 *Waggelt binnen en strompelt richting de koffiezetter. Draait het gas een paar tandjes hoger in de espresso machine en wacht op heet water. Maakt vervolgens een 4 dubbele extra sterke espresso* Zohee, die heb ik wel nodig. Mijn ogen zitten half dicht. 't is ook veel te vroeg om uit je bed te zijn.    en goedemorgen volgende vroege vogel. |
|
heraux Oudgediende
*kijkt vanachter zijn monitor en ziet een schim omstuiming, als licht beschonken de plaatselijke ruimte betreden.. kijkt weer eens naar het scherm.. en typt: fortune {enter}
Work Rule: Leave of Absence (for an Operation): We are no longer allowing this practice. We wish to discourage any thoughts that you may not need all of whatever you have, and you should not consider having anything removed. We hired you as you are, and to have anything removed would certainly make you less than we bargained for.
|
|
nietmeer Erelid
|
 Goedemorgen wederom, nu alleen 100 kilometer verderop. De ogen staan al iets verder open. Maar echt van harte gaat het nog steeds niet. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer Erelid
|
*Boink* Ikke.... Mogge... zit er nog wat koffie in de pot? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
*wandelt vrolijk het café binnen* Goedemorgen Ikke en Elrohir  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Goeiesmorgens, wakkere vrienden.   |
|
Ikke
Oudgediende
@Elro: even kijken... Ehm, ja!   *schenkt twee grote mokken vol en schuift er een naar Elro* @ikky: niet zo vrolijk, het is vandaag 'n schooldag  |
|
ikky
Oudgediende
|
Goedemorgen Ron  Kopje koffie? |
|
nietmeer
|
Is er nog koffie in deze omgebouwde 727? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, nou en  Vanavond komt Blend, daardoor vergeet ik dat ik vandaag naar school moet, dat is dan gelijk niet zo erg meer  |
|
nietmeer Erelid
|
 Ikky, goeiemorgen.... *Boink* Ron, jij ook al bij de wakkeren.. het is druk in het cafe deze morgen. |
|
nietmeer Erelid
|
Lekker koffie  dank je makker... Hey Bro...  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: denk ook aan de rest van de aanwezigen hier waarbij blend vanavond niet op bezoek komt. Even rustig wakker worden in de ellende die werkdag/schooldag heet  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, nee, ik kom juist vrolijk binnenlopen om jullie ook vrolijk te maken  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
*Boink* en  voor de aanwezigen. Ja koffie,zwart met suiker graag.  |
|
nietmeer Erelid
|
 Ja, werkdag   let's take it easy;).... *Zoekt een kussen om nog even op de bank te gaan liggen* |
|
nietmeer
|
Smorges Bro *boink* Pff, ik kan moeilijk wakker worden, een rare nacht achter de kiezen  |
|
ikky
Oudgediende
|
*Schenkt een kopje koffie in voor Ron* Alsjeblieft, geniet ervan  |
|
ikky
Oudgediende
|
Kpuc, wat voor raars heb je meegemaakt dan?  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: bedankt voor de poging maar ik heb vandaag onder andere 'n blok wisknudde en 'n blok scheiknudde.... Dat gaat niet lukken  |
|
nietmeer Erelid
|
Oef... ik geen rare nacht.. beetje korte nacht dat wel. Welke sufl*l zet dan ook een wekker op kwart voor 5  |
|