|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Thanks Ikky.  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Ikke, bekijk het positief Vanmiddag ben je weer klaar met school, heb je iets nuttigs gedaan en kan je lekker weer met je vriendin praten op msn  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@ikky: ze kunnen school ook afschaffen, dan kan ik thuis wat nuttigs doen en de hele dag met m'n vriendin praten  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, maar dan leer je niks  |
|
nietmeer
|
Nahh, raar, kort en zeer onrustig volgens mij  |
|
ikky
Oudgediende
|
Kpuc, aha, daar heb ik ook wel eens last van. Is best vervelend Naja, als je moe bent, gewoon vanavond lekker vroeg het bed weer inkruipen  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: tuurlijk wel, op school leer ik juist niks  Mijn rooster vandaag: 1. Natuurkunde 1 2. Wiskunde B1 3. Natuurkunde 2 4. Natuurkunde 2 5. Wiskunde B1 6. Scheikunde 2 7. Scheikunde 2 8. Oefenen Interactive Oral |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik heb vandaag nog meer nutteloze uren hoor, maar bekijk het nou positief, je kunt het vandaag gezellig maken met je klasgenoten enzo, beetje lol trappen, en proberen ook nog wat te leren  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Ikke, voor het 8ste uur is ontzettend vaag  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*komt het café binnen, pakt een koffie to go en gaat er weer snel vandoor* Weer werken  tot vanmiddag mensen   |
|
nietmeer Erelid
|
 Doei lieverd, werkze |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jij ook lieverd, tot vanmiddag  |
|
ikky
Oudgediende
|
Succes op je werk Lessien, tot vanmiddag  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: met vrienden kan ik ook thuis afspreken, daar heb ik school niet voor nodig  @Elro: Interactive Oral is 'n onderdeel van het IB-examen (internationaal examen engels). Min of meer 'n presentatie waarbij je je publiek moet betrekken |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
Werkze Lessien   |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke.... interactief oraal, ja ok.. publiek erbij betrekken... hmmm... Ik krijg allemaal rare ideeen, laat mij maar even met mijn koffie in de hoek zitten. Ik ga hier even over epibreren... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, okey, jij bent echt te pessimistisch, ik kan jou niet vrolijk maken  |
|
Ikke
Oudgediende
Elro: nee, geen orgie  |
|
Ikke
Oudgediende
@ikky: niet pessimistisch, realistisch  (dat heb ik eerder gehoord  ) |
|
nietmeer Erelid
|
*Pakt zijn koffie en gaat even buiten in de frisse lucht staan* Tot zometeen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, je bent niet realistisch, want als je realistisch was wist je dat alles in het leven eigelijk gewoon een kl*tekant heeft, dus dat je het wel positief móét bekijken om het een beetje vol te houden;) |
|
nietmeer Erelid
|
*Komt weer binnen, koffie is op  * Gaat er iemand vandaag nog iets leuks doen? Behalve, school, werk of langskomende lovers.? |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik heb vandaag wel de laatste vergadering over het feest morgen op school dat ik help organiseren  Dus dat is ook wel leuk |
|
Ikke
Oudgediende
Op dit moment geldt werk bij mij als leuk  Indirect dan, want het geld dat ik verdien met werken is leuker dan 't werk zelf uiteraard  Ik ga misschien nog eventjes werken, nu heb ik weer iets om voor te sparen  |
|