|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Hee hansjee  ! Hoe ist? |
|
nietmeer
|
ik hoest best dank je wel  |
|
Brie Erelid
|
*kzei niet hoest  kzei hoe ist* dat heb ik afgeleerd nadat iemand telkens precies hetzelfde zei als jij net  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Zoekt zich mottig naar de cranberry thee  en mompelt binnensmonds: wat is er toch mis met Earl Grey, darjeeling en gewone thee* |
|
Brie Erelid
|
Gewone thee is ook goed hoor  ! Maar ik heb tot half 9 om 'm op te drinken, daarna moet ik een aardrijkskunde examen gaan maken  |
|
nietmeer
|
Quote brie: Gewone thee is ook goed hoor  ! Maar ik heb tot half 9 om 'm op te drinken, daarna moet ik een aardrijkskunde examen gaan maken  neem dan maar een emmer |
|
Brie Erelid
|
Wat moet ik nou met een emmer  ? |
|
nietmeer Erelid
|
*Zet snel gewone thee voor Brie*
Bonhoeffer???? |
|
nietmeer
|
emmer thee je hebt toch tijd?  |
|
Brie Erelid
|
Nope Jac P Thijsse..  Nouu hans, met 3 minuutjes ben ik weg hoor.. en anders verband ik straks mn tong  |
|
Brie Erelid
|
Dat is dus nu  . Vanmiddag ben ik er weer, dan moet ik even kwijt hoe goed of slecht het is gegaan  . Doegg  |
|
nietmeer
|
heb je examen  |
|
nietmeer
|
Quote brie: Dat is dus nu  . Vanmiddag ben ik er weer, dan moet ik even kwijt hoe goed of slecht het is gegaan  . Doegg  doooooeeeegggg en sterkte  |
|
nietmeer Erelid
|
suc6 brie.... kick some ass... |
|
nietmeer
|
en ik ben ook weg. eitjes rapen tot latersz |
|
nietmeer Erelid
|
 doei hans....raapze...  en toen was ik weer alleen in de kroeg volgens mij. Nou dan trakteer ik mezelf maar op koffie met appelgebak (de bakker heeft net de dagelijkse bestelling gebracht) |
|
Vuurvliegje Actief lid WMRindex: 81 OTindex: 64 Wnplts: Leidschend
|
Nou ik ben er ook weer hoor .. Dus dus mij ook maar een puntje  Moet alleen over enkele minuten alweer gaan  |
|
nietmeer Erelid
|
 doei hans....raapze...  en toen was ik weer alleen in de kroeg volgens mij. Nou dan trakteer ik mezelf maar op koffie met appelgebak (de bakker heeft net de dagelijkse bestelling gebracht) |
|
nietmeer
|
Ahh, koffie, dat klinkt goed. Ik heb de kachel mooi aangezwengeld, tis goed, mij te frips binnen  |
|
|
Jij ook al zo'n kou kleum?  |
|
nietmeer
|
Echt wel, brrr, lekker met een hete mok koffie in de handen, vlammetjes van de gashaard die lekker gloeien, is t alweer winter? |
|
|
Bijna .. laat het eerst maar eens lekker even zomer-VAKANTIE zijn  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen verdwaalde spoorzoekers der wildernis van het digitale tijdperk  |
|
nietmeer Erelid
|
 gezelschap..... Koffie all around, met appelpuntjes met slagroom  |
|
nietmeer Erelid
|
*Boink* Blend.... die rare bonobo hoort appeltaart en hij is er als de kippen bij  |
|