|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@HoskeuHier kan je ook niets met je pc hoor, kan wel een usb stick erin doen, maar kan b.v. niet een driver van internet gelijk op usb downloaden...etc. etc. En ach.....we vinden steeds meer een manier om om alle beperkingen heen te gaan   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Om nog maar even verder te klagen over de computers op mijn werk...  Ongeveer een jaar geleden kwam er een bepaald iemand aan hier aan de top... die heeft toen ook bepaald dat alle games uit windows gehaald moeten worden... dus er zit hier nieteens solitair meer op...  Toen ben ik maar naar alternatieven voor solitair gaan zoeken... en kwam ik op wmr...  |
|
nietmeer
|
Wil ik ook, maar dan moet ik eerst weer ff uitzoeken hoe ik de geschiedenis kan wissen! Mijn baas houd dat scherp in de gaten!  |
|
nietmeer Erelid
|
Hoskeu Maar internet is dus bij jullie niet beperkt......hier wel, normaal kan ik niet eens op WMR komen en nu toevallig wel (vraag is alleen hoe lang nog  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
je moet je koekjes dan ook deleten hea  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Cootje: Meestal wordt dat gelogd en maakt het niet uit dat je het wist... wie-o-wie helpt Chip?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Oow... en er zat zo een popup toestandje in windows... dat je andere gebruikers even een berichtje kon sturen (was wel makkelijk)... maarja... daar werd teveel misbruik van gemaakt ofzo... dus ook maar afgeschaft...  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
lessien hoop heel lang  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Hoskeu Maar internet is dus bij jullie niet beperkt......hier wel, normaal kan ik niet eens op WMR komen en nu toevallig wel (vraag is alleen hoe lang nog  ) Ik zit niet onder mijn eigen internet key op het net...  Die van mezelf heb ik nog nooit gebruikt... EDIT: Gewoon goed je oren en ogen openhouden... en zorgen dat je een algemene onbeperkte key bemachtigd...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ga weer, ik ga me door het onheil heen begeven richting dat andere onheil: Shagga klanten. Ik overleef het wel, daar niet van Maar het word dus weer geweldig Kijk als het nou zonnig was.. Eh Doei  |
|
nietmeer Erelid
|
MA Hoop ik ook, want zit hier helemaal alleen  , verveel me, ondanks dat ik genoeg te doen heb, maar heb echt geen zin vandaag   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Shit  , ben vergeten mijn anw project op te slaan als .doc.. dus kan hier nu niet aan anw werken  |
|
nietmeer
|
C&C: Succes en sterkte!  |
|
my-angel
Oudgediende
Ik verveel me ook.. ik ga zo nog een tijdje bezig met mijn website voor school.. en dan ga ik rustig op de bank zitten/bed liggen... LQ google documents is your friend  |
|
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dank je cootje, doeeg   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LuckyMe: wie-o-wie helpt Chip?? Hou nou op  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel hoe kan ik 'm op mn google account openen dan  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: wie-o-wie helpt Chip?? Ergens heb ik die zin al eens vaker gelezen...  |
|
|
|
|
my-angel
Oudgediende
LQ... inloggen. en dan op uploaden klikken...  klaar  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jah haha, moest eerst 'n plekje vinden waar ik dat odt bestand kon opslaan  , maar 't is me gelukt  |
|
nietmeer
|
 Ga er hier ook weer vandoor! Tot vanmiddag!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Hoskeu Maar internet is dus bij jullie niet beperkt......hier wel, normaal kan ik niet eens op WMR komen en nu toevallig wel (vraag is alleen hoe lang nog  ) Zit toevallig de systeem beheerder bij jouw op de gang??... bij mij namelijk een paar deuren verder... Moet je afentoe koffie bij gaan drinken... zijn hier ook jonge gasten van in de twintig... en die hebben vaak wel een idee hoe je dingen kunt omzeilen...  Het gaat er niet om wat je kent... maar wie je kent...  |
|
nietmeer Erelid
|
*Gaaaaaaaaaaaap*.....heeft iemand een dubbele espresso voor me, val bijna in slaap hier   |
|