|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cootje68:  Ga er hier ook weer vandoor! Tot vanmiddag!  Tot vanmiddag...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Woei..  wat ben ik blij dat ik 'n google accountje heb  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Goooooooooeeeeeeeeeeeedemorgen!  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Hoskeu Bij mij zitten ze ook een paar duren verder, maar dat zijn van die jonge systeembeheerders die zich keurig aan de regels houden en er op geen manier van afwijken   |
|
nietmeer Erelid
|
Maar ja, ik ga maar even een sigaretje roken buiten en gelijk een frisse neus halen, misschien word ik dan weer een beetje wakker   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Hoskeu Bij mij zitten ze ook een paar duren verder, maar dat zijn van die jonge systeembeheerders die zich keurig aan de regels houden en er op geen manier van afwijken   Hierzo is dat allemaal uitbesteed... maar ze doen ook niets illegaals... het is gewoon dat ze afentoe een hint geven... Zo van... heb je dit of dat al eens geprobeerd??;)... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi allemaal!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jannick   |
|
Jannick
Oudgediende
LQ!   |
|
nietmeer Erelid
|
Hoskeu Hier doen de systeembeheerders dat niet hoor   Jannick   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mensen ik ga zo eventjes pauze houden, daarna nederlands, maatschappijleer, pauze, natuurkunde en anw.. en dan lekker vrij  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 allemaal wie-o-wie helpt Chip?? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
Lucky Me Nu weten we het wel hoor   En degene die nu online zijn, heeft het grootste deel geen rijbewijs, zijn ze nog te jong voor   |
|
|
@LE: Ze hoeven niet te rijden. alleen doneren  |
|
nietmeer Erelid
|
LM Geloof niet dat de meeste hier goed in de slappe was zitten   |
|
|
LE: Als alle leden nu 10 euro geven dan hebben we al snel 300 euro.... Kijk, dan schiet het op... Bijvoorbeeld twee dagen geen sigaretten roken.....Is ook nog eens gezond  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: LE: Ze hoeven niet te rijden. alleen doneren  Ze krijgen vast al wel zakgeld idd... Maar ik meen me te herinneren dat een bepaald persoon een hele goede baan heeft... en ipv iedere keer "wie-o-wie helpt Chip ??" te spammen om tieners het zakgeld uit de zak te kloppen zelf misschien het goede voorbeeld kan geven met een ruime donatie...  |
|
|
@Hoskeu: Ben zelf bereid om 50 euro te doneren voor dit nobele doel... |
|
|
Dus dat is dan 350 euro.... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hallo mensen, heb weer informatica |
|
Hoskeu Erelid
|
LM... Nou je probeert tieners al 10euro uit de zak te kloppen... Als we dan uitgaan van een gemiddeld zakgeld... 10 tot 19 jaar... van 10 euro... is dat een kwart van het maandsalaris... Ik weet natuurlijk niet wat jij per maand verdiend... maar ik denk dat het meer is dan 200 euro... EDIT: dat wordt in de limosine met chaffeur naar huis dan chip... als suikeroompje LM over de brug komt...  |
|
|
@Hoskeu: Als iedereen nu geeft naar vermogen....Maar het was maar een voorbeeld.... Edit: @Hoskeu: Als iedereen mee doet dan is de financiele druk verdeeld... |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
waaro zouden tieners moeten betalen? al er mensen zijn met weinig te besteden en veel willen besteden, zijn het tieners. kunt beter opa's om een bijdrage van hun AOW te vragen... |
|
nietmeer
|
Het beste zou zijn om die ex uit zn kar te knuppelen, vastbinden en knevelen, auto pakken en t kreng retour karren naar PT  |
|