|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@LM... Als iedereen geeft naar vermogen...  Suikeroompje LM regelt dan toch wel een prive jetje ofzo...  (als ik TE vervelend word mag je het zeggen hoor...  ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Hoskeu: Je bent niet vervelend hoor  Ik zou best een prive jet willen huren, maar de hond mag niet vliegen  |
|
nietmeer
|
In een privejet wel  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
LM In een privéjet toch wel   , daar hebben ze geen last met andere mensen en dieren   |
|
|
Nee de hond mocht niet vliegen begreep ik van Luna ivm zijn hartje... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
LM
Dacht dat ie niet mocht vliegen, omdat ie niet geent zou zijn ? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
kunt bee maandje wachten, na de examens gaan er zoveel mensen richting Spanje, er is vast wel iemand die dat beestje mee kunt nemen.. en anders gewoon een busreis? |
|
|
Quote LessienElensar: LM Dacht dat ie niet mocht vliegen, omdat ie niet geent zou zijn ? Hond heeft alle inentingen gehad begreep ik van Luna. |
|
Hoskeu Erelid
|
LM... Stuur anders je jacht van 30meter... die hond mag toch wel varen??... |
|
|
@Hoskeu: Mijn jacht van 35 meter ligt op dit moment in dok voor onderhoud...  |
|
nietmeer
|
Anyway, een dieselkar is nodig, al moet ik zonder rijbewijs karren, wie er een kar over heeft, laat het weten  |
|
Hoskeu Erelid
|
Dan wordt het toch gewoon TNT bellen... die vervoeren vast wel dieren...
Anders toch dat idee van die taxi bellen in portugal... hond achterin... en gaan... |
|
|
Kpuc: de Camper is een diesel. En Hoskeu: Je wilt de hond toch niet opblazen met TNT???  |
|
nietmeer
|
Hmm, smsje van Luna net, ik heb moordneigingen.. |
|
Hoskeu Erelid
|
LM... Nee... ik wil hem niet de lucht in laten vliegen... want hij mag nie vliegen...
|
|
ToMxlr
Erelid
|
ja maar als je tnt belt, dan vliegen ze em toch? denk het wel, ze gaan niet voor een klant rijden |
|
|
Kpuc: Neemt die flapdrol hem niet mee?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: Kpuc: de Camper is een diesel.
Ik denk toch dat dat het minst slechte idee is... Kan je met een aantal mensen... kan je koffie zetten onderweg... kan er 24uur gereden worden... omdat je onderweg kan slapen en iemand door rijden... (als dat mag... ik weet niet hoe het met gordels zit enzo in bed...) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Op wat voor termijn moet het? Wordt het trouwens door de weeks gedaan of in het weekend? Als het in het weekend is, I'm your man  Wie weet lukt het ook wel om een huurautootje goedkoper te regelen voor 3 dagen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
heb trouwens wel een paar contacten in portugal via mijn werk; kan even mailen of hij iets weet.. doen? |
|
nietmeer
|
Flapdrol is al terug en kan niet zeggen waar Chip is, *&&&*$#%@ vuil stuk vreten, dit heeft die rat echt al lang van te voren bedacht, hoe kan ik haar toch nog een hak zetten  |
|
|
@Hoskeu: Je mag koffiezetten en slapen in de Camper terwijl er gereden wordt. Geen probleem. @Blend: Huurauto heeft meestal km-beperking en je moet dan nog wel overnachten enzo... |
|
|
Quote Kpuc: Flapdrol is al terug en kan niet zeggen waar Chip is, *&&&*$#%@ vuil stuk vreten, dit heeft die rat echt al lang van te voren bedacht, hoe kan ik haar toch nog een hak zetten  Hij krijgt zijn straf nog wel. Misschien valt hij nog wel van zijn fiets op de stang  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
Camper lijkt mij idd meest comfortabel... als je gewoon onder het rijden mag slapen enzo... met een paar man moeten de kosten toch ook meevallen...
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
LM 330 vrije km over 3 dagen, 20 cent meer km. Huur zal zo'n beetje op 200 euro komen, dan de brandstof en over-km nog. |
|