|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Sorry.. dat ik pleite was.. me compter besloot opeens te zeggen dat firefox was vast gelopen, en firefox zei dat er een ander venster open stond.. dus even gauw een harde actie uitgevoerd... Maa rik ben er weer  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
nietmeer
|
 Wohw, te technisch voor mij... Heb op compu gebied niet zoveel kennis! EDIT: ben nog lerende, sinds ik op WMR zit! |
|
nietmeer Erelid
|
Voor je het weet, ben je helemaal thuis in de comp. wereld   |
|
my-angel
Oudgediende
@lessien zo is het  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Lessie, ja das leuk hea, wanneer de beheerders je pc overnemen  ben je net met van alles bezig, wordt je pc afgesloten  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
morgge allemaal.
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Lessien... Maar de ontwikkelingen gaan allemaal zo snel in die wereld... voor je het weet ben je er dan ook weer uit...  |
|
nietmeer
|
Quote my-angel: lessien zo is het  Hey MA C&C: Goeiemorgen!  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
CNC Mijn pc wordt eigenlijk nooit overgenomen, maar ze hebben gewoon qua internet alles beperkt, alleen vreemde is, dat ik de ene dag wel op WMR kan en de andere weer niet. Wat ik alleen niet snap, waarom ze de rechtermuisknop buiten werking zetten, zo irri is dat, vooral als je iets in je startbalk hebt staan en je wilt het sluiten, moet je het eerst openen en dan via kruisje sluiten   |
|
nietmeer Erelid
|
Hoskeu..... Zit ook eigenijk te wachten op het moment, dat ik eraf wordt gegooid   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Lessien, dat is idd raar, want alle functies die de muisknop heeft zijn handmatig ook wel te bereiken...
Bij de KPN is het internet ook beperkt, alleen de software voor je werk, Tweakers en ons eigen forum zijn te bereiken |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Hoskeu..... Zit ook eigenijk te wachten op het moment, dat ik eraf wordt gegooid   The final countdown dus!  |
|
my-angel
Oudgediende
Bleh.. waarom kunnen sommige mensen geen mailtjes sturen die je opvrolijken,,, had er net een chagrijnig mailtje in zitten.. Iets over de boekbespreking die ik vandaag mis.. nou het hield in dat iedereen een onvoldoende kreeg als ik er dinsdag niet was (dan ben ik er wel weer denk ik).. maar dat kan ook op een andere manier gebracht worden + dat er niet eens even bij stond van hoe gaat het of beterschap  .. Gelukkig zat er ook een leuker mailtje in  |
|
Hoskeu Erelid
|
Lessien... Ik heb een maand terug gehad dat mijn pc was verhuisd... deed mijn muis het niet meer... omdat ik geen adminstatus heb kon ik die usb-muis niet installeren...  Halve dag op een systeembeheerder zitten wachten... zegtie... "moet je die muis eens in die andere usb-poort proberen"... En toen deed de muis het wel...  Ik dacht altijd dat het niet uitmaakt in welke usb poort je iets stopt... maar hier moet je elk apparaat per usb-poort opnieuw intalleren...  (wat een bedrijf...) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik wil weer in mijn bedje liggen, die heb ik vannacht niet zoveel gezien  (nou is dat niet zo erg, want als ik slaap zie ik hem toch niet. Maar ik bedoel eigenlijk dat.... Laat maar dat snappen jullie wel) |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje.... Jep, als ik dus vandaag ineens niet meer reageer o.i.d. dan ben ik er vanaf gegooid   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, in principe is het mogelijk ja  Aangezien elke USB poort een eigen specificatie heeft. Maar over het algemeen zijn alle poorten gelijk aan elkaar.. dit is ook nieuw voor mij  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Cootje.... Jep, als ik dus vandaag ineens niet meer reageer o.i.d. dan ben ik er vanaf gegooid    Da's wel lastig!, Maarja, ik heb je iig weer even "gesproken"  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Ik wil weer in mijn bedje liggen, die heb ik vannacht niet zoveel gezien  (nou is dat niet zo erg, want als ik slaap zie ik hem toch niet. Maar ik bedoel eigenlijk dat.... Laat maar dat snappen jullie wel) Ik wil ook naar bed  Het regent En ik moet straks naar mijn werk Wooeeehooeee!  Not  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
My angel, alsnog beterschap hoor  .. |
|
Hoskeu Erelid
|
CnC... Voor mij was het idd ook nieuw...  |
|