|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Alle leden plaatsen wel eens alleen maar emoticons in hun reacties, hier wordt ZELDEN wat van gezegt.. Alleen als het irritant is en telkens weer voor komt... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Enkie: Quote LessienElensar: regels zijn er toch ook voor jullie om je aan te houden of niet soms ?
Het plaatsen van plaatjes en dergelijke valt niet onder regels, en ik denk dat Joey het meer als grapje bedoelt als hij zegt dat hij niet zo op de regels hoeft te letten  Maar dat soort grapjes roepen irritatie op.. Iedereen hoort zich aan de regels te houden, moderaters net zo hard als leden... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Kpuc: Thom, goh zeg, twee filmpjes in 15 hele paginas.. HTML-codes, dubbelposten, onnodig quoten.. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Thom: Quote Kpuc: Thom, goh zeg, twee filmpjes in 15 hele paginas.. HTML-codes, dubbelposten, onnodig quoten.. Ik quote nauwelijks en wanneer ik dubbelpost is dat altijd met een toevoegende waarde Ik ben het zat mezelf hier te verdedigen, als het je niet bevalt ben je vrij lekker ergens anders naar toe te gaan maar ga niet hier chagerijnig lopen te doen, daar is het een veelste mooie dag voor. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Theemonster: Maar dat soort grapjes roepen irritatie op.. Iedereen hoort zich aan de regels te houden, moderaters net zo hard als leden... Jawel, maar Joey is de enige die er grapjes over maakt dus ik vind dat jullie het zo moeten doen alsof iedereen zich zo gedraagt en er meteen een drama van maken  |
|
Thommy Erelid
|
Mmore, je quote nauwelijks? Kijk op de vorige 2 pagina's man, ze zijn amper overzichtelijk  |
|
Mmore
Administrator
|
Dag thom  Ik ben nou aan een nieuwe feature aan het werken dus ik ga niet meer reageren. |
|
Thommy Erelid
|
Loop maar weg  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Theemonster: Maar dat soort grapjes roepen irritatie op.. Iedereen hoort zich aan de regels te houden, moderaters net zo hard als leden... Jawel, maar Joey is de enige die er grapjes over maakt dus ik vind dat jullie het zo moeten doen alsof iedereen zich zo gedraagt  Ik zei al eerder: niet iedere mod doet het... En ik wil Joey niet aanvallen, zonder hem zou wmr wmr niet zijn.. Zonder hem zou het heel anders zijn.. En jij generaliseert net zo hard, want jij zegt: " dus ik vind dat jullie het zo moeten doen alsof iedereen zich zo gedraagt  " |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@EnkieKan Mmore niet voor zichzelf spreken? |
|
Thommy Erelid
|
@Elro, Nee, hij is weggerend. Onder het mom van dat hij "aan een feature gaat werken" |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @EnkieKan Mmore niet voor zichzelf spreken? dat begon ik me ook al aftevragen... Enkie; je verdedigt Mmore wel heel vaak.. Hij is zelf slim, verstandig en knap genoeg om een weerwoord te geeven.. |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Ach joh, doe eens normaal jongens (en meisjes).
Regels zijn vaak eerder richtlijnen bedoeld om het grote volk een beetje in de juiste richting te houden. Iedereen maakt wel eens een foutje of ziet er de slechte zijde niet van.
Dit is gewoon trolling geworden. Ander onderwerp!
Duzz wat is er allemaal gebeurd tijdens de meeting? Toch niet de hele dag op één plek gebleven mag ik hopen? =) |
|
Mmore
Administrator
|
Quote AerO: Duzz wat is er allemaal gebeurd tijdens de meeting? Toch niet de hele dag op één plek gebleven mag ik hopen? =)
eigenlijk wel! We hebben gepraat over wat er veranderd moet worden, wat er vebeterd zou kunnen worden en hoe we met sommige leden om gaan.. Natuurlijk tussendoor veel gelachen, altijd gezellig zown meeting! |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Theemonster en Elrohir, ik verdedig niet, ik noem de feiten  "Alleen Joey maakt er grapjes over" klinkt niet als verdediging vind ik :/ |
|
nietmeer
|
Thom, htmlcodes is een hebbedingetje voor mods en admins, ok? Mogenwij ook even een keer spelen als we even niets inplannen of nalopen of weet ik wat? Dat onnodig quoten, ik persoonlijk heb er geen moeite mee zolang je een quote maar kort en relevant houd, niet een heel oeverloos gesprek over hoi, hallo, hoe is ie enzo gaan quoten. |
|
Theetje
Oudgediende
@Enkie; nee, maar je doet het vaker.. Laat Joey zelf zeggen wat hij vind en leg hem geen woorden in de mond.. Wat jij vind over hem moet je zelf weten.. Maar laat hem zijn eigen weerwoord geven.. het komt nu over alsof Joey niet zonder jou zich kan redden... |
|
Mmore
Administrator
|
Theemonster, deze discussie zou ik graag per email voor willen zetten (of niet).. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik ben veel slechter in discussiëren of verdedigen of aanvallen dan wie dan ook  dit was serieus gewoon een objectief beeld. Maarja, zo kwam het blijkbaar niet over. |
|
|
Quote Mmore: Quote AerO: Duzz wat is er allemaal gebeurd tijdens de meeting? Toch niet de hele dag op één plek gebleven mag ik hopen? =)
eigenlijk wel! We hebben gepraat over wat er veranderd moet worden, wat er vebeterd zou kunnen worden en hoe we met sommige leden om gaan.. Natuurlijk tussendoor veel gelachen, altijd gezellig zown meeting! Mod of geen mod, ik wil mee de volgende keer  Lijkt mij echt gezellig joh! Ik keek wel even raar op toen Enkie vertelde dat de meeting gewoon real-life was. Professioneel! EDIT: mee, niet 'me'. Ja, ik wil mezelf ook wel. Ik ben verliefd op mezelf. Oh yes. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote AerO: Lijkt mij echt gezellig joh! Ik keek wel even raar op toen Enkie vertelde dat de meeting gewoon real-life was. Professioneel! Dit was al de 4e keer  Zoiets is echt noodzakelijk met een grote website als deze.. Discussieren via het internet gaat namelijk niet altijd even makkelijk  |
|
nietmeer
|
Goed, kan dit gaarne verder via email of msn? Ik gooi het ook in de modchat zodat we dit gewoon op één gaan zetten, en daar ons ook strak aan houden en strak op letten. Spamreacties, indien opgemerkt, klik, verwijder. Leuk, nog meer werk  |
|
|
Ik had het laatst zo gek dat we een meeting in Engeland hadden voor een 'clan' dat we in een spel hadden.
Ik als 18-jarige was de jongste, na iemand van 28. En mijn reiskosten werden vergoed.
Ziekelijk! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Mooi niveau, op zulke tonen jaag je mensen weg, zoals Lananq. Ik stop, ik ga slapen, morgen weer op, en dan 2 repetities! Het was een topweekend! |
|
|
Welterusten Jannick, succes met de repetities morgen! |
|