|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote AerO: Ik als 18-jarige was de jongste, na iemand van 28. En mijn reiskosten werden vergoed. Gaaf! Welk spel? Ik ben ook de jongste van het WMR team dat vandaag naar de meeting gekomen was! |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Mind your shoulder, Big Brother is watching you. |
|
Godt Lid WMRindex: 5 OTindex: 57
|
Ben ik nog welkom in dit cafe? Of dien ik op mijn wolk boven dit cafe te blijven zweven. Zelf Godt heeft af en toe trek in een biertje. |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
EVE Online, redelijk onbekend (helaas). De gemiddelde leeftijd van de spelers ligt daar ook rond de 28, mede dankzij de leercurve. Was wel een grappig gezicht, allemaal ouwe rotten en zo'n jong broekie erbij =) [Edit]Iedereen is welkom dacht ik toch?  |
|
|
Quote Godt: Ben ik nog welkom in dit cafe? Of dien ik op mijn wolk boven dit cafe te blijven zweven. Zelf Godt heeft af en toe trek in een biertje. Ener Godt! Het bier is eeuwig en goed gekoeld. Moge het u smaken, Godt! |
|
Mmore
Administrator
|
haha, ik ken EVE wel (alhoewel ik het zelf nog nooit gespeelt heb..) Wel gaaf dat je gegaan bent  |
|
|
Was wel grappig.
Ik loop naar beneden. Keuken binnen, schenk mijzelf een kop koffie in, loop weer richting deur.
"Oh trouwens, ik ga morgen naar Engeland voor een paar dagen. Ik zie jullie Dinsdag wel weer".
Koud moment =) |
|
nietmeer
|
Thom, BB zit in Milaan hoor  |
|
nietmeer
|
 Hoi  |
|
|
Het lichaam is afgereisd naar verre landen, maar de ziel blijft dwalen. |
|
Mmore
Administrator
|
Hahahaha, als ik en m'n clan een keer zouden afspreken zou dat waarschijnlijk in Australië zijn  Daar wonen de meeste leden   Toch wel leuk dat via het internet zo vrienden gemaakt kunnen worden  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Cootje   Veel spareribs gemaakt vandaag ????? |
|
nietmeer
|
@Lessien: Zo'n 15 kilo ribs, c.a. 3 kilo kippenbouten, 7 zalm, en 13 porties saté... Edit: en dan nog de bijgerechten zoals gepofte aardappel, mais, gegratineerde aardappelen, chickenwings en stokbrood |
|
|
Australië? Met welk spel is dat dan, haha! Ik heb een vriendin in Australië zitten op het moment (uitwisselingsstudent), als ik 's ochtends een ochtendhumeur heb is zij net klaar om te gaan stappen en als ik op het punt sta te gaan stappen heeft zij een ochtendhumeur  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Mmore
Administrator
|
America's Army Mijn clan  Ik sta bijna onderaan  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
  Cootje.... hoe was je dag? |
|
nietmeer
|
Lessien: Ben zelf ook niet zo gek op zalm, maar sommige mensen vinden dat nou eenmaal lekker... En het staat op de menukaart  Was wel een lekker druk avondje  |
|
|
Vlees van het varken, bier uit de bergen. Onrust in het land. Moge Godt u vergeven, want ik zal het niet. |
|
Godt Lid WMRindex: 5 OTindex: 57
|
 Mag ik 1 bier alstublieft, graag goed gekoeld en voorzien van een correcte schuimkraag. Godt zijn is hard werken. |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje Als ik zo de hoeveelheden bekijken wel ja  |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar:   Cootje.... hoe was je dag?  Hey Lieverd (sorry Lessien  ) Mijn dag was  Lekker uitgeslapen en rustig tv gekeken samen en vanavond lekker gewerkt  |
|
|
Vice Admiral Mmore.
Hey.
Wat is dit nou? Een negatieve k/d ratio? En jij noemt jezelf Nederlander? :'( |
|
nietmeer Erelid
|
*schenkt een biertje voor Godt in* laat het U smaken  |
|