|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Goh, wat gezellig weer hier Tralalala *huppelt rondjes in het café* Gezellig  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Heb je je konijnenpak weer aan dan Ikky??? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, nee, ik vind het gewoon leuk om rond te huppelen op de vroege morgen  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb alles behalve zin om rond te huppelen op de vroege morge  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, weet ik, maar ik vind het juist fijn om vroeg op te staan  Het liefst echt heel erg vroeg, zodat het buiten nog donker is, en dan met de hond gaan lopen  Lekker rustig |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyWist ik;) Vind ik ook erg fijn, alleen dan wel als de avond/nacht is doorgetrokken. 's Ochtends om 6 uur naar huis fietsen als de zon op komt de vogels beginnen te fluiten  Dat vind ik mooi  |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik kom nooit om 6 uur naar huis fietsen  Dus ik weet niet hoe dat is;) Misschien kom ik er ooit nog eens achter  |
|
Blend
Oud Moderator
Waarom duurt het altijd zo lang om examens na te kijken?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Omdat leraren lamme zakken zijn  |
|
Blend
Oud Moderator
Was als best warm op de fiets  (ik heb geen idee waarom ik dit zeg, maar goed het is wat info) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Goede morgen waarde cybervrinden...
Alles goed hier??... |
|
Blend
Oud Moderator
Nu jij er weer bijgekomen bent gelijk een stuk beter  (Blend haal die tong uit zijn reet) -niet letterlijk  - |
|
Hoskeu Erelid
|
Na de eerste regel ging het met mij ook ineens een stuk beter... Maar na die derde regel... ineens een stuk minder...  Gaat het wel goed met je Blend??...   |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Hoskeu: Gaat het wel goed met je Blend??...   fyshiek of mentaal?  Dat eerste valt een beetje tegen en dat tweede is nooit goed geweest  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik voel me gaar, last van mijn oog, rug en nek/hoofd. Verder gaat het best goed  Dat fyshieke deel is mij duidelijk... al vraag ik me wel af hoe je jezelf zo fyshiek toe hebt weten te takelen??... Ruzie met ikky gehad??...  (of hoorde het bij het spelletje??...  ) Dat mentale deel... tsjah... dat is netals beauty... its in the eye of the beholder... Oftewel... dan krijg je weer de discussie van wat is normaal??...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuLaten het erop houden dat het een totaal nieuwe ervaring was  Het zou niet normaal zijn als mijn normale gang van zaken normaal gevonden werd  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Oeeh, proefwerk 1 is klaar  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Puck... Waar ging het over??... Kwam het je bekend voor allemaal??...  |
|
Puck Oudgediende
|
De helft  Nederlands.. Maar ik lees veel boeken, dus ik schrijf gewoon op wat ik denk, en meestal is het wel goed  |
|
Hoskeu Erelid
|
Over testen gesproken... Hoskeu heeft donderdag zijn toelatingstoets wiskunde gehaald...   Dus een rondje van den Hoskeu...  |
|
Puck Oudgediende
|
Gefeliciteerd  Maar dat rondje mag je wat mij betreft houden  |
|
Blend
Oud Moderator
Dat zijn goede berichten Hoskeu  Laat het bier rijkelijk vloeien   op Hoskeu |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik heb me maar direct bij de IB-groep ingeschreven...  Dan ben ik nu eindelijk echt student... (nouja... over anderhalve maand... als mijn opzegtermijn bij mijn baas is afgelopen dan...) Dat had ik een half jaar terug niet kunnen denken... dat ik ooit nog eens student zou worden...  |
|