|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@TheE... Wanneer mag het theemonster de heuglijke leeftijd van 18 bereiken??... |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
*komt binnengestrompeld* goedemorgen allemaal. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@TheE, ikz al dadelijk eens aan jou monstermail beginnen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorge Muad  Hoe is het met je? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Wanneer mag het theemonster de heuglijke leeftijd van 18 bereiken??... 26 juni  Quote Jivebunny: @TheE, ikz al dadelijk eens aan jou monstermail beginnen  whaahha, hij is niet zo heel lang toch? het kan altijd langer hoor  daag me maar niet uit  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hallo Muaddhib, Gitte en Jive... @CootjeBijbeunen??... thuis spareribs bakken??...  |
|
nietmeer
|
 Hoi Muad. *sprint snel naar Gitte om haar op te vangen en geeft haar snel een ijkoud glas water* Watisser??? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk zal er geen doekjes om winkelen en gelijk uit de kast komen. Als je gaat voor de volle 100% is de inbreng voldoende om tot een bevredigend resultaat te komen. Mocht het onverhoopt toch uit de hand lopen. Treur niet en begin met een schone lei, ga tot het gaatje en laat je niet kisten. |
|
nietmeer
|
Hey Thee, Goed hoor, ik mis m'n meissie, maar ja... daar is momenteel niet zoveel aan te doen  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @CootjeBijbeunen??... thuis spareribs bakken??...  Was het maar waar... Nee ik help een distributiecentrum van weekbladen met het zoeken naar en inplannen van vakantiewerkers  |
|
Theetje
Oudgediende
Muad; hmmm, dat gevoel ken ik.. Heb Wouter al een week niet gezien.. en zie hem waarschijnlijk de 29ste pas weer  |
|
Jivebunny
oud moderator
Goeiemorgen mensen  Eindelijk een klein beetje tijd over, die ik eigenlijk weer aan zelfstudie wil besteden  Ach ja, such is life  |
|
Theetje
Oudgediende
Goedemorgen Jive   Dus uitslapen zit er voor jou ook niet in? Ik heb wel medelijden met jullie allemaal hoor.. Ik slaap iedere dag uit tot 12 uur  |
|
nietmeer
|
@TheE: en dan zit ik te klagen, ik zag haar zaterdag nog (te horen gekregen dat ik mee mag naar Serië  ) en ik zie haar morgen weer  |
|
nietmeer
|
 Hey Jive  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Dat kan niet... want het is nog geen 12uur... of je moet in je slaap typen...  |
|
Theetje
Oudgediende
@muad; hij kan niet eens bij mijn diploma-uitreiking zijn, moet hij werken, zelfde geld voor mijn verjaardag... Dus niet zo klagen jij!   |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Ik slaap iedere dag uit tot 12 uur  Dan moet jij als de sodemieters terug in bed, je moet nog minstens 3 minuten slapen  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: Goedemorgen Jive   Dus uitslapen zit er voor jou ook niet in? Ik heb wel medelijden met jullie allemaal hoor.. Ik slaap iedere dag uit tot 12 uur  ARGH  6 uur eruit, 10 uur erin... 5 dagen in de week ...  Ach ja, het gaat wel hoor, maar het erge is dat ik door dat ritme in het weekend het vaak niet eens volhoud om het laat te maken hehe... watje dat ik ben geworden  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Dat kan niet... want het is nog geen 12uur... of je moet in je slaap typen...  nee, maar vandaag was het half 12, ze zijn hier 2 huizen verderop in de tuin bezig met het verslijpen van natuursteen.. ze begonnen om half 8   |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: *sprint snel naar Gitte om haar op te vangen en geeft haar snel een ijkoud glas water* Watisser??? moet morgen denk ik met spoed naar de tandarts. volgens mij moet ik een wortelkanaalbehandeling. en nu is mijn zus (die tandartsassistente is bij de tandarts waar ik lid ben) op cursus en moet ik wachten tot zij er weer is (morgen gelukkig) aangezien ik doodsbang ben voor de tandarts en alleen haar aan de stoel duld (naast de tandarts dan, die zelf ook bang is voor de tandarts). |
|
nietmeer
|
Gitte: Veel sterkte dan vandaag en morgen  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Quote Theemonster: Goedemorgen Jive   Dus uitslapen zit er voor jou ook niet in? Ik heb wel medelijden met jullie allemaal hoor.. Ik slaap iedere dag uit tot 12 uur  ARGH  6 uur eruit, 10 uur erin... 5 dagen in de week ...  Ach ja, het gaat wel hoor, maar het erge is dat ik door dat ritme in het weekend het vaak niet eens volhoud om het laat te maken hehe... watje dat ik ben geworden  Je wordt gewoon oud  Ik lig er vaak om 11 uur in en kom er om 12 uur uit en stort dan om 8 uur in...   Dus echt fijn is het niet... Ik wil wel weer terug naar mijn oude ritme.. 1 uur erin, half 7 eruit en toch de hele dag alles kunnen doen, als ik dat nu zou doen zou ik gewoon omvallen van moeiheid rond een uur of 12...  |
|
nietmeer
|
@TheE: tsss... lekker vriendje heb je, mijn vriendin heeft gewoon vrij genomen voor m'n afstudeerpraatje, en de dag daarna ook  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Gitte: Veel sterkte dan vandaag en morgen  dank je. ben ik wel nodig. ben suf van de pijnstillers van mijn lief voor zijn rug. in ieder geval helpen ze een beetje. |
|