|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Lananq; onder welke naam puls jij? |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Gz |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; neuh dat is wel heel erg fout... @Puck; alles staat uitgelegd in het WhatPulse topic bij Offtopic  |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 niemand reageert op mijn blog, normaal heb ik vaak al binnen een paar minuten een reactie... Ow, ik ben erg |
|
Theetje
Oudgediende
ow, wacht er reageren wel mensen  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
ik ga lunchen laters  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Theeee, hij doet het niet  |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, account ingesteld op Whatpulse zelf? dus op internet? En op je computer ingelogd met die account gegevens? |
|
Puck Oudgediende
|
Eh..  Ik me heb op de site geregistreerd.. Ik zou een mail krijgen geloof ik  Moet ik daar op wachten? |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga ervandoor, ga over een half uurtje met mijn zusje weg en moet voor die tijd wel ontbeten hebben, ciaooo  |
|
Puck Oudgediende
|
Gezellig, om 1 uur nog even ontbijten  Doei  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Puck: Eh..  Ik me heb op de site geregistreerd.. Ik zou een mail krijgen geloof ik  Moet ik daar op wachten? ja, maar als het goed is heb je die meteen ontvangen.. Dan moet je die even activeren, via de link in de mail.. En je hebt whatpulse al gedownload? |
|
nietmeer
|
 Ciao Thee, veel plezier met shoppen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Puck: Eh..  Ik me heb op de site geregistreerd.. Ik zou een mail krijgen geloof ik  Moet ik daar op wachten? ja, maar als het goed is heb je die meteen ontvangen.. Dan moet je die even activeren, via de link in de mail.. En je hebt whatpulse al gedownload? Ik heb het al gedownload ja  Maar nog geen mail  |
|
Theetje
Oudgediende
ook niet bij ongewenste email? zo niet, dan moet je daar even op wachten.. en dan gewoon activeren.. en dan whatpulse pas opstarten en inloggen.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: ook niet bij ongewenste email? zo niet, dan moet je daar even op wachten.. en dan gewoon activeren.. en dan whatpulse pas opstarten en inloggen.. Ongewenste email  Daar zit-ie, sorry, ga nou maar gauw ontbijten, straks ben je te laat  |
|
nietmeer
|
aaarg, ik heb een PP, hij is vreselijk, naar mijn idee, maar ja, het is iets in ieder geval... Ik ga eten, laters  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Puck: Quote Theemonster: ook niet bij ongewenste email? zo niet, dan moet je daar even op wachten.. en dan gewoon activeren.. en dan whatpulse pas opstarten en inloggen.. Ongewenste email  Daar zit-ie, sorry, ga nou maar gauw ontbijten, straks ben je te laat  mijn zusje is nog niet thuis  en ik zit nu aan mijn ontbijt  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik heb Whatpulse, het koste moeite, maar het is gelukt  Nu nog maar even hele verhalen gaan typen, ik wil wel goed beginnen  |
|
Theetje
Oudgediende
 zie je wel, je kan he wel  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
pfff... ben het weer beu op mijn werk... 4uur op mijn werk aanwezig wezen is wel weer lang genoeg voor een dag... Ik ga maar weer eens naar huis...  Is nog best zwaar om die laatste anderhalve maand uit te zitten...  Ik heb nog ongeveer 250uur aan vakatie staan... dus die moet ik dan ook maar gebruiken ook...  Tot morgen...  |
|
Theetje
Oudgediende
250 uur? hoeveel dagen zijn dat?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
OMG  .. |
|