|
nietmeer
|
 Hey Ikke & Ron  Goeiemorgen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Is er nog koffie hier?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Môge Cootje,  |
|
nietmeer
|
Kweenie... Daarstraks wel, maar ik geloof dat Kpuc weer in slaap is gevallen  Weet dus niet of deze nog vers is!  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ik zet wel verse, ff wachten hoor.  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Ron  , lekker geslapen? |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Cootje, ja hoor, als een os. Nou op het gemakkie wakker worden en dan aan den arbeid.  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Zo, verse koffie. Ik zet de pot op tafel. Moet even aan de inwendige mens gaan werken. |
|
nietmeer
|
*bestormd de toog en schud de verse koffie in een mok met formaat emmer* Huh, hadden jullie ook wat gewild soms  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hihi, typisch een vrouw hoor.   |
|
Ikke
Oudgediende
Over 2 uur begint mijn eerste proefwerk van de allerlaatste toestweek van dit jaar  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@ Ikke, veel succes dan maar. En daarna vakantie zekers??  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
@Ron: Jep... En geen moment te vroeg  Komende week maar een Debian Etch uit gaan proberen, hoor er veel goeie geluiden over  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Môguhhh...  Hoe staat het leven met mijn zeer gewaardeerde cyber-vrienden??... |
|
RonHunter
Oud Moderator
Môge Hoskeu @Ikke, een WIE.........??Nooit van gehoord.   |
|
nietmeer
|
 Môgge Hoskeu @Ron: Troost je, ik was ook al aan het bedenken wat 't kon zijn! |
|
Hoskeu Erelid
|
Uhmmm... Ik zij toch "zeer gewaardeerde cyber-vrienden" en niet "zeer hoskeu negeerdende cyber-vrienden"??...   |
|
Ikke
Oudgediende
Debian GNU/Linux 4.0 "Etch" .... Vaak naar verwezen als "Debian Etch" of nog korter "Etch". Debian is een van de oudere Linux-distributies en heeft 'n uniek systeem van updates. Debian kent 3 takken: unstable (sid), testing en stable. En alles wat in de stable-tak zit is ook echt STABLE. De nieuwste stabiele versie, 4.0 Etch, is net 'n maand of 2 uit, tijd dus om 'm uit te proberen  Morge Hoskeu *boink* Ik ga komende week eens de distro proberen waar Ubuntu van afgeleid is  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik weet dan Debain een soort van GNU/Linux GUI is... en Etch zal er wel een nieuwe variant op zijn... netals Ubuntu...  (Verwacht ik...) EDIT: Oow Ikke was me net voor... |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Uhmmm... Ik zij toch "zeer gewaardeerde cyber-vrienden" en niet "zeer hoskeu negeerdende cyber-vrienden"??...   Het is zei ipv zij  Hoezo negerend? We zeggen toch goedemorgen terug?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Het is zei ipv zij  Hoezo negerend? We zeggen toch goedemorgen terug?  Je was me net voor... Waarom is iedereen me net voor vandaag??...  Was ook maar een geintje... Zij of zei... wat maakt het uit  ... ik zie toch het verschil niet... ze moeten dat nederlands eens wat phonetischer maken... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: sorry, wil niet kritisch zijn! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: Ik weet dan Debain een soort van GNU/Linux GUI is... en Etch zal er wel een nieuwe variant op zijn... netals Ubuntu...  (Verwacht ik...) EDIT: Oow Ikke was me net voor... Debian is geen GUI, Debian is 'n distro  En 'n beetje 'n grote distro  Als je ALLE packages wil hebben heb je 5 dvd's nodig  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: @Hoskeu: sorry, wil niet kritisch zijn! Maakt niet uit... jij mag dat...  Ik heb ook geen kaas gegeten van "g" of "ch" van "ei" of "ij" enzzzz... Tegenwoordig heet dat dislectie...  |
|