|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@den H.; Ik denk dat ik in het begin vast nog wel een keer de verkeerde oprit oprij. (Word wel moeilijk, we nemen alle tegels ook mee ntl) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen allen Ben vanochtend al om 6 uur opgestaan om te gaan leren  Best slopend   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Moge Ikky... 6uur al??...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sterkte Ikky  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, ja, moest voor vandaag 7 hoofdstukken geschiedenis leren, voor mijn herkansingen;) Maar gister had ik een beetje hoofdpijn, dus moest ik vanmorgen nog wat doen  |
|
Hoskeu Erelid
|
@ikky... Waar gaan die hoofdstukken over dan??... Het zal vast over vroeger gaan... maar wanneer vroeger??... |
|
nietmeer
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, nou, de eerste 2 hoofdstukken gaan over de dekolonisatie van indonesie, en de rest gaat over de hele 20ste eeuw, en dan moeten we vooral vanuit het opzicht van het midden oosten de 20ste eeuw bekijken.. Ontzettend saai dus  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Succes met Teuntje tornado...  |
|
puppy Erelid
|
Doeii Co, spreek je snel weer  |
|
Hoskeu Erelid
|
@ikky... Nou... voor de eerste test ben je geslaagd... je weet waar het over gaat in ieder geval...  |
|
nietmeer
|
Doei Hoskeu en Puppy!!!  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, ja, maar alle feitjes weet ik niet  |
|
Blend
Oud Moderator
@CootjeTot snel  Veel plezier en succes vandaag  |
|
Hoskeu Erelid
|
@ikky... Maar feitjes leren is toch ouderwets??...  Of zijn het geen jaartallen die je moet weten??... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, moet jaartallen weten, al die verdragen en akkoorden, en conferenties enzo. Maar ik haal echt alles door elkaar.. Ik doe namelijk 2 toetsen over, en zelfs de lerares zei dat dat eigenlijk te moeilijk was, omdat je het snel door elkaar haalt  Dus ik ben benieuwd wat voor cijfer eruit komt  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo den Ikke is weer fris... Nog 1 uur en 10 minuten voordat m'n toets begint  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, jij ook al een toets  |
|
Hoskeu Erelid
|
@ikky... Nou dan wens ik je bij deze zeer veel succes...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Jep, gisteren laatste lesdag gehad, vanaf vandaag toetsweek  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Zo den Ikke is weer fris... Nog 1 uur en 10 minuten voordat m'n toets begint  Waar gaat het over??... |
|
puppy Erelid
|
nou schattekes, ik ga boodschapjes doen. (mens moet ook eten  ) Kom straks nog wel even kijken    |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hoskeu, dankje Zal ik nodig hebben Ik laat jullie wel weten wat voor geweldige cijfers ik heb gehaald  |
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeWeer fris? Liet dat net dan wel wat te wensen over? Gelukkig is het geur-forum nog in de ontwikkelingsfase;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Oei... ik zit me nu jullie het over toetsen hebben ineens te bedenken dat het vanavond mijn laatste wiskunde lesavond is... en dat ik volgende week donderdag een toets wiskunde heb voor mijn toelating...  |
|