|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik ben er eventjes  totdat naomi weer hier in bed duikt  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Ik ben er eventjes  totdat naomi weer hier in bed duikt  Whoepie  Geef haar een dikke  van me! (Vind je vast niet erg  ) Mocht ze een keer 'los' van haar ouders? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Cee-N-Cee: Ik ben er eventjes  totdat naomi weer hier in bed duikt  Whoepie  Geef haar een dikke  van me! (Vind je vast niet erg  ) Mocht ze een keer 'los' van haar ouders? Tsss, nee.. Ze slaapt nu op haar eigen kamer met haar moeder naast zich  Serieus ik heb nog nooit zo weinig geslapen s nachts, niet omdat ik dat niet zou kunnen maar omdat ik s morgens niet meer kan slapen omdat ik haar mis... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goeienmorgen iedereen   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga weer, doeiiii   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
CNC
Ben jij bij haar dan ?
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Ik ga weer, doeiiii   Moi   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Lessien, ja, al sinds woensdag  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC, met haar moeder naast zich  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC En dan haar moeder bij haar op de kamer   Lig jij in de logeerkamer dan ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@LQ, Jep, omdat ze bang zijn dat we misschien wel knuffelen in bed   Of kussen, nog erger  Lessien, ik lig op de kamer van naomi's zus. Die is bij haar vriendje aan het slapen maar de dagen daarvoor sliep zij dus bij naomi...... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: LQ, Jep, omdat ze bang zijn dat we misschien wel knuffelen in bed   Of kussen, nog erger    .. hmm ben blij dat ik niet zulke ouders heb  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Zijn die ouders ouderwets ofzo   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
LQ, Idd... Maar! Ik heb haar ouders overgehaald om haar naar mij toe te laten komen.. En gisteren ben ik naar opa en oma geweest.. en die waren helemaal weg van me  Dus opa stelde voor om haar de eerste keer dat ze naar mij toe komt te brengen met de auto  |
|
nietmeer
|
@C&C: Is wel ff moeilijk met zo'n ouders, maar gewoon volhouden!  Misschien dat ze de volgende keer wat makkelijker worden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LessienElensar: CNC Zijn die ouders ouderwets ofzo   Eh... Ja  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Beschermende ouders heeft ze hoor....beetje TE lijkt het wel  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: LQ, Idd... Maar! Ik heb haar ouders overgehaald om haar naar mij toe te laten komen.. En gisteren ben ik naar opa en oma geweest.. en die waren helemaal weg van me  Dus opa stelde voor om haar de eerste keer dat ze naar mij toe komt te brengen met de auto  Dus je hebt al fans!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: C&C: Is wel ff moeilijk met zo'n ouders, maar gewoon volhouden!  Misschien dat ze de volgende keer wat makkelijker worden  Idd, ik geef haar niet op vanwege haar ouders. En het komt wel goed  Naomi's zus was eerst nogal achterdochtig, dacht dat ik een of andere viezerik was ofzo.. maar die vind mij hartstikke leuk zei ze, en haar vriendje vind dat ook  En al naomi's vriendinnen ook  Werkelijk, ik heb half veldhoven al gezien  Iig is de kans dat het allemaal goed komt nu een stuk groter geworden dan voordat ik er was  |
|
nietmeer
|
Hahaha, als ik jou en Naomi wil ontmoeten, ben je maar c.a. 25 km bij me vandaan!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LessienElensar: CNC Beschermende ouders heeft ze hoor....beetje TE lijkt het wel  Dat heb je helemaal juist... Maar ik heb goede hoop dat ze wel bijdraaien  Ze moeten mij alleen heel vaak zien  denk ik zo |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Hoop voor je dat ze wat soepeler gaan worden   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Hahaha, als ik jou en Naomi wil ontmoeten, ben je maar c.a. 25 km bij me vandaan!  Das eng  Hahaha  Maar ik ga vandaag alweer naar huis.. en das ook wel mooi opzich, want ik ben kapot  |
|
nietmeer
|
En thuis is hoeveel km van Veldhoven?  |
|