|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CNC, mijn ouders wouden Ikke ook eerst 'n keer zien voordat ik bij hem 2 nachtjes mocht logeren hoor  .. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
CNC Dus vanavond vroeg naar bed en morgen de hele dag in je bedje liggen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LessienElensar: CNC Hoop voor je dat ze wat soepeler gaan worden   Idd, gisteren lagen we zo samen in bed te zoenen enzo, en toen kwam moe lief naar boven, dus we schrokken een beetje  Vervolgens zei ze zo van "Liggen jullie te rotzooien?"  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Mag je niet zoenen met haar ofzo....daar komen geen kinderen van hoor   |
|
nietmeer
|
@C&C: Klinkt als echte Gestapo  Sorry voor de woordkeuze  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, Eh 270 km?  Lessien, Ja, zoiets hea  Ff nagenieten  LQ, ik ben blij dat mijn vader me de vrijheid gunt om te gaan en staan waar ik wil... |
|
nietmeer
|
Oh jeetje... da's idd een eind weg!  |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje Dat wilde ik net zeggen, echt niet normaal hoe geschermend haar ouders zijn   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CNC, ik mag nog niet zomaar overal heen (ben ook nog maar 16) maar gelukkig doen ze niet zo moeilijk over mijn relatie met Ikke Vindt het wel asociaal, dat die moeder dan zomaar binnen komt ..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LessienElensar: CNC Mag je niet zoenen met haar ofzo....daar komen geen kinderen van hoor   Nou... Naomi's zus: "Mogen ze dan wel zoenen en kussen?" Moeder: "Nou... voorzichtig..." Quote Cootje68: C&C: Klinkt als echte Gestapo  Sorry voor de woordkeuze  Heil mussolini! Sorry, allo allo  |
|
nietmeer
|
C&C  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Voorzichtig zoenen.....lijkt wel of ze bang is dat Naomi zwanger raakt ofzo....en dat van zoenen   weet ze wel hoe het allemaal in elkaar zit   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Waarom betrap ik me erop dat ik er nog steeds ben?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LessienElensar: CNC Voorzichtig zoenen.....lijkt wel of ze bang is dat Naomi zwanger raakt ofzo....en dat van zoenen   weet ze wel hoe het allemaal in elkaar zit   Anders hadden ze geen kinderen toch, wacht, misschien denkt ze wel dat ze zwanger is geworden van het knuffelen  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: CNC Voorzichtig zoenen.....lijkt wel of ze bang is dat Naomi zwanger raakt ofzo....en dat van zoenen   weet ze wel hoe het allemaal in elkaar zit    Zit waarschijnlijk zelf nog te bedenken hoe het ook alweer gegaan was bij hun conceptie  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC Dat zou kunnen ja en dan mogen jullie dat ook niet, want dan is ze in no time oma   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: C&C  Je moet in mijn situatie luchtig en vrolijk blijven, anders ga je merken dat je honger hebt en hoofdpijn en dat moeder nog steeds op bed ligt  |
|
nietmeer
|
 Ben weer ff weg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote LessienElensar: CNC Dat zou kunnen ja en dan mogen jullie dat ook niet, want dan is ze in no time oma   Dan heb ik naomi al honderden keren bevrucht  Wow, dat is een rare gedachte |
|
nietmeer Erelid
|
CNC mag je wel een zwangerschapstest gaan halen voor d'r   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Less, toch wel hea  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
En natuurlijk haar buikje voelen en vragen "Schopt ie al?" |
|
nietmeer Erelid
|
Ja, dan kan je haar moeder gerust stellen, dat ze nog geen oma gaat worden   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Huuh zou ik dan ook maar 'n zwangerschapstest gaan doen  , |
|
nietmeer Erelid
|
Die vraag moet je maar niet stellen, waar haar ouders bij zijn, dan mag je nooit bij haar in bed slapen   |
|