|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Allen, gaan jullie nog maar even lekker genieten van jullie bier  Ik ga slapen, tot morgen denk ik  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Pakt een colaatje en een tijdschrift en gaat op de nieuwe Ikea-bank zitten* |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Jannick: *Pakt een colaatje en een tijdschrift en gaat op de nieuwe Ikea-bank zitten* *Drinkt zijn laatste slok thee op en denkt eraan zijn IKEA kleding eens uit te gaan trekken  * |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
*Vraagt Kriebeltje om z'n IKEA kleding* *Fluistert tegen Krieb: Heb jij soms die Ikea bank betaalt?  * |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Waarom krijg je nooit een gebruiksaanwijzing bij een vrouw??? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: kriebel; nu pas? dan heb je ook nog niet gedouched   Nee  Quote Jannick: *Vraagt Kriebeltje om z'n IKEA kleding* *Fluistert tegen Krieb: Heb jij soms die Ikea bank betaalt?  * Wil jij mijn kleding?  |
|
Jannick
Oudgediende
Blend, als het goed is zit de gebruikersaanwijzing in jouw en in haar hoofd en in de gevoelens. |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Blend ik snap je helemaal meiden zijn niet te snappen de laatste tijd |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Blend: Waarom krijg je nooit een gebruiksaanwijzing bij een vrouw??? Is bij elke anders  |
|
Jannick
Oudgediende
Kriebeltje, mag ik je mijn adres toe-e-mailen? |
|
hugo456 Senior lid
|
@Thom elke vrouw moet gewoon een gebruiksaanwijzing bij zich hebben en die geven bij eerste ontmoeting... |
|
Blend
Oud Moderator
@HugoAlleen de laatste tijd??  @ThomEen klein boekje, gewoon met wat steekwoorden desnoods zou wel makkelijk zijn  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend ik merk het laatste tijd vooral, ze worden steeds moeilijker, maar indd ze zijn altijd al niet te snappen geweest |
|
Thommy Erelid
|
Elke vrouw wil uniek zijn. Het leuke daarvan is, is dat ze daarom allemaal op elkaar lijken.. - Theo Maassen |
|
Blend
Oud Moderator
En daarom probeer ik ze altijd met hun eigen middelen te bestrijden  Ik ga ook onbegrijpelijke dingen doen (en dan noemen ze me gelijk kinderachter, terwijl het gewoon hun manier van leven is  ) |
|
hugo456 Senior lid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
ik ben een individu en uniek... lijk ik daarom op andere meisjes Thom? |
|
Thommy Erelid
|
Maar ik ga maar even bij Roland een pilsje drinken.. Vast ritueel op maandag, bijkomen van het weekend..  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Blend: En daarom probeer ik ze altijd met hun eigen middelen te bestrijden  Ik ga ook onbegrijpelijke dingen doen (en dan noemen ze me gelijk kinderachter, terwijl het gewoon hun manier van leven is  ) Tht's just the way it is... What is, that is. Maar... You only get what you give. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Theemonster: ik ben een individu en uniek... lijk ik daarom op andere meisjes Thom? Weet niet, lees de tekst in het wit eronder  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEElk meisje wil graag uniek zijn, dat ze waardering krijgen en zich daardoor bijzonder voelen en zijn. En laat dat nou net de rede zijn dat ze allemaal op elkaar lijken @ThomIdd  geweldige man  |
|
Theetje
Oudgediende
volgens mij lijk ik bepaald niet op de meeste meisjes... |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEWil jij niet bijzonder gevonden worden? Dat iemand zegt dat je speciaal bent? |
|