|
nietmeer
|
welke soort twag  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
gewone koffie natuurlijk  |
|
nietmeer
|
*Zet een groot dienblad met kopjes expresso, senseo en thee op de toog* Zo jongens en meisjes... geniet ervan  @ Posi: ga maar halen, ik eet wel mee  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dan ga ik me er maar eens aan wagen...
Leuk hoor, sportdag...
|
|
nietmeer
|
@CooT: dacht ik al....................maar ik heb geen zin om taart te halen   |
|
nietmeer
|
Succes ermee Puppy... Hopenlijk klaart het op vandaag. (zou voor mij ook wel fijn zijn) |
|
nietmeer
|
Hm, dan douchen we vanmiddag wel meis. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*gaat naar badkamer* |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: Hm, dan douchen we vanmiddag wel meis. Denk dat ik wel genoeg douches krijg vandaag  |
|
nietmeer
|
@kpuc: had je hier rond half 8 moeten zijn...............regende dat het goot, gratis buitendouche   |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Quote positivily: kpuc: had je hier rond half 8 moeten zijn...............regende dat het goot, gratis buitendouche   of op dit moment hier zijn, het giet en onweert lekker  |
|
nietmeer
|
Of je komt nu naar Helmond... hemelwater genoeg  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Of je komt nu naar Helmond... hemelwater genoeg  dat klopt coot..........heb het naar jou gestuurd zonet   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hier schijnt momenteel de zon, gelukkig... |
|
nietmeer
|
Hier is het warm, en zonnig |
|
nietmeer
|
@Posi: wat ben je toch een schat... Daar gaat m'n planning voor vandaag  |
|
Twaggy Oudgediende
|
onweer en genoeg regen om een zwembad te vullen. en ik moet zo autorijden  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Twaggy is lache man autorijden in kloteweer, ik vind altijd best grappig  EDIT: volgens mij zittenw e in dezelfde bui, deventer is net zoiets  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: wat ben je toch een schat... Daar gaat m'n planning voor vandaag  welke planning   |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
@TwaggyIk zou maar een paar peddels en een zwemvest meenemen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote hugo456: @Twaggy is lache man autorijden in kloteweer, ik vind altijd best grappig  zelfs met ruitenwissers op paniek zie je bijna niets  |
|
nietmeer
|
Ik persoonlijk ben er geen fan van, en dan moet ik vandaag nog wel naar Overasselt  |
|
nietmeer
|
Quote stormzoeker: @TwaggyIk zou maar een paar peddels en een zwemvest meenemen  of een amfibieauto aanschaffen  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Ik persoonlijk ben er geen fan van, en dan moet ik vandaag nog wel naar Overasselt  dan is het droog coot................zorg ik voor  |
|
hugo456 Senior lid
|
|
|