|
nietmeer
|
Posi: Ik moet naar de supermarkt en naar de stad vanochtend. Dat laatste kan makkelijk te voet omdat het maar 10 min. lopen is. Scheelt parkeergeld etc. Maar met dit weer??? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote hugo456: @Twaggy, das juist mooi  nee want ik moet afrijden  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote hugo456: @Twaggy, das juist mooi  nee want ik moet afrijden  Hoe laat? Dan zorg ik dat ik niet op de weg ben  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Quote Twaggy: Quote hugo456: @Twaggy, das juist mooi  nee want ik moet afrijden  Ja ok, dan is het even wat minder  , zal voor je duimen  (en ervoor zorgen dat ik niet in apeldoorn kom vandaag   ) |
|
Twaggy Oudgediende
|
helmond ligt niet op de route  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Oew, wat ben ik mijn moeder weer dankbaar  Ze heeft weer half-om gekocht voor op brood   |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: helmond ligt niet op de route  En je hoeft niet in de buurt van Nijmegen te zijn? Quote Theemonster: Oew, wat ben ik mijn moeder weer dankbaar  Ze heeft weer half-om gekocht voor op brood   Wat is half-om? |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: Ik moet naar de supermarkt en naar de stad vanochtend. Dat laatste kan makkelijk te voet omdat het maar 10 min. lopen is. Scheelt parkeergeld etc. Maar met dit weer??? wordt zo weer droog meis..............is hier ook gebeurt zonet   |
|
Theetje
Oudgediende
@Cootje; pekelvlees en lever  Met wat zout en peper  Heeeeeeeerlijk  |
|
nietmeer
|
Posi: Dat hoop ik echt Edit: @TheE: jakkes, wat je maar lekker vind |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ Cootje nee alleen in Apeldoorn en stukje snelweg maar dat ligt ook in gemeente Apeldoorn |
|
nietmeer
|
Bammetje pekelvlees en lever, mayo als boter, peper en zout erop, njammie |
|
nietmeer
|
@Twaggy: Gelukkig maar... Dan kan ik vanmiddag met een gerust hart de weg op  Wel heel veel succes vandaag  |
|
Twaggy Oudgediende
|
varkenslever met peper en zout  |
|
nietmeer
|
@CooT: let op mijn woorden want hier begint de zon door te breken  |
|
Theetje
Oudgediende
kpuc; ik doe hem zonder mayo, maar ik zit hier te smullen   |
|
hugo456 Senior lid
|
@Twaggy dus ik ben ook veilig in Deventer   , nej hoor, je gaat wel halen  , hier is net even droog geworden dus hopelijk zo in apeldoorn ook  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gebakken lever  Heerlijk hoor, gebakken met een beetje ui en champignon (eventueel klein beetje gember) Dat gaat we wel in  |
|
nietmeer
|
 hoe kunnen jullie op de vroege morgen over eten praten |
|
hugo456 Senior lid
|
Quote positivily:  hoe kunnen jullie op de vroege morgen over eten praten Indd, ik slaap nog half en mijn maag gaat met deze verhalen niet de goede kant op  |
|
Twaggy Oudgediende
|
zin in een broodje haring  |
|
nietmeer
|
twag gaat af ps: de zon is er   |
|
Theetje
Oudgediende
Zooo mijn ontbijt ook weer binnen.. Een boterham met lever en pekelvlees en ee broodje met lekker veel kip-kerrie  |
|
nietmeer
|
|
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Hmmmm, staan nog witte bonen in tomatensaus in de kelder.... begin trek te krijgen  Zouden er ook nog eieren zijn  ? |
|