|
nietmeer
|
 *kijkt verschrikt om zich heen... sprint naar de keuken en zet nog maar eens een verse pot koffie erbij* Edit *Zet voor Jive een groot glas Cola neer * |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik denk dat Jive liever een RedBull heeft  |
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: Ik denk dat Jive liever een RedBull heeft  Die is op  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Cola is ook best  Red bull kan ook  Kon gisteren de slaap niet vatten  Maar in de ochtend natuurlijk weer wel... Tja, gelukkig is het bijna weekend hihi. |
|
nietmeer
|
 weekend  |
|
Jivebunny
oud moderator
FF bijkomen... er is alweer bijna een uurtje van de werkdag voorbij... Eerste keer sinds dat ik hier werk dat ik echt zit te wachten op het weekend  Dat is toch best aardig vind ik, pas na 2 maanden  (Als ik niet zo moe was geweest waarschijnlijk nog steeds niet  ) |
|
nietmeer
|
Jive: toch maar wat meer rust proberen te nemen dan!  |
|
|
nog maar 2 uurtjes en dan ben ik al klaar...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LM Je hebt werkpaarden en luxe paardenl;) Maar ik gun het je van harte, na zo'n drukke periode  |
|
|
Tnx Blend. Ik werk ma-do 9 uur per dag en vrijdag maar 4 dus dan heb ik nog steeds een 40-urige werkweek. Ik vind de vrijdagmiddag vrij gewoon heel prettig  |
|
nietmeer
|
Ik hoef vandaag alleen nog maar ff te gaan poetsen bij de Scouting, en een paar telefoontjes te plegen... Maar mag morgen weer werken  |
|
|
Tja Cootje, zaterdag werken is minder... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Morgen ga ik aan het  Even een klein feestje omdat ik mijn diploma gehaald heb  (deed ik maar niet door de weeks, als je de volgende dag weer moet werken  ) |
|
|
@Blend: Had ik je al gefeliciteerd? Anders bij deze  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Morgen ga ik aan het  Even een klein feestje omdat ik mijn diploma gehaald heb  (deed ik maar niet door de weeks, als je de volgende dag weer moet werken  ) Joepie....  Feestje  (had ik je al gefeliciteerd?) LM: ach, valt wel mee... van 16:00 tot 21:00 uur |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote LuckyMe: Tnx Blend. Ik werk ma-do 9 uur per dag en vrijdag maar 4 dus dan heb ik nog steeds een 40-urige werkweek. Ik vind de vrijdagmiddag vrij gewoon heel prettig  Dat mis ik echt van mijn oude baantje... 4 dagen 10 uur werken en 3 dagen vrij vervolgens... Kon dat nu ook maar gewoon @Cootje: SPARERIBBBBSSSSS  *kwijl* |
|
nietmeer
|
Volgende maand moet ik een paar dagen in Eindhoven werken Jive... |
|
|
Ik mis een goeie spareribs bakker bij ons in de buurt. We hebben alleen de spareribexpress en die is niet goed. Ribs helemaal uitgekookt  |
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: Ik mis een goeie spareribs bakker bij ons in de buurt. We hebben alleen de spareribexpress en die is niet goed. Ribs helemaal uitgekookt   Daar werk ik ook! Welk filiaal heb je 't over?  |
|
|
Purmerend Cootje...die is niet goed  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Cootje68: Volgende maand moet ik een paar dagen in Eindhoven werken Jive... Laar maar horen, dan spreken we af  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
'n morgen allemaal!  |
|
nietmeer
|
Oef, da's niet zo mooi dan... Moet je melden bij de filiaalhouder! Normaal gesproken zouden ze lekker mals moeten zijn  |
|
nietmeer
|
Quote Jivebunny: Quote Cootje68: Volgende maand moet ik een paar dagen in Eindhoven werken Jive... Laar maar horen, dan spreken we af  Check je mail maar voor de dagen dat ik daar ben  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Gaat het over spareribs? Doe mij maar chocola op dit uur  (Likt lippen af   ) |
|