|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loek: mijn tantes winnen het  1 is gek, 1 heeft smetvrees en 1 overgewicht  Maar over 't totaal gezien wint mijn familie  Totaal geschift... maar wel altijd lachen  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
HIIIII Nou, nu ben ik echt weg  |
|
Ikke
Oudgediende
Weggaan is moeilijk he lananq  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ lananq ga dan ook, @ ikke, geschift is wel lache, me overgewicht tante is ook echt helemaal lijp, echt cool  |
|
't Is verschrikkelijk  |
|
Ikke
Oudgediende
@Loek: ik weet niet eens precies hoe erg 't gaat worden... LQ is 't eerste meisje dat ik voorstel aan m'n ouders, laat staan aan de rest....  |
|
Best een abstract idee... "Mam, pap, ik wil jullie aan iemand voorstellen." "Oh?  " "Dit is ... LQ ..." "Hoe?  LQ?" |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke, me ouders kende m'n andere vriendinnen al voordat ik wat met hun had, maar rest van de fam is gewoon ff afwachten, ze zullen nooit negatief doen, ergste wat kan gebeuren is "lief meisje" oftewel, we vinden haar niets maar we moeten toch wat positiefs zeggen  |
|
Loek
Oudgediende
|
neej kom ik aan, Dit is gothic, me ouders, jah duh dat zien we ook wel |
|
Ikke
Oudgediende
@Lananq: ze weten dat ze dieuwertje heet hoor @Loek: Mijn ouders zullen heel aardig doen, maar de rest van m'n familie... Echt gestoord.. Vooral mijn tante en m'n opa zullen proberen me te generen  Zo zijn ze gewoon (ik doe er ook aan mee als een van m'n neven met 'n vriend of vriendin aankomt, maar goed weet ik ook eens hoe 't voelt)... |
|
Loek
Oudgediende
|
het wordt dus terug pakken lekker is dat dan  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik had m'n zus ook dik zitten plagen toen ze een vriend had, kreeg ik ook allemaal terug.. jammer is dat altijd  |
|
Ikke
Oudgediende
En 't leukste is: M'n opa bedoelt 't ook nog goed, ook die opmerking over condooms waar ik net over vertelde... Hij was echt heel verbaasd dat ik ontwijkend reageerde  Tussen m'n tante en ik is 't altijd 'n wedstrijdje van wie kan de scherpste opmerking maken... dus dat wordt nog lachen  Verder willen ook nog 2 kennissen dieuwertje ontmoeten... Wordt nog druk  |
|
Loek
Oudgediende
|
ben jij er ook zo 1 van de scherpe opmerkingen  tot op het randje, en grensverleggend  da's mijn motto, kan alleen niet iedereen waarderen, maar tegen m'n lief doe ik wel altijd lief, tenzij ze irritant is dan kan ik bot doen (vraag maar aan m'n 1ste  ) |
|
nietmeer
|
Diewertje ter keuring bij Opa, dat wordt lachen Ikke  Maareh, ik heb m'n bommetje gelegd en ga lekker snurken  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik kan heel scherp zijn... En ik durf heel ver te gaan (geinspireerd door Luna  )... Niets of niemand is veilig.. ik zal dieuw wel waarschuwen dat ze niks van wat m'n familie zegt serieus moet nemen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Diewertje ter keuring bij Opa, dat wordt lachen Ikke  Lachen voor de hele familie behalve mij en haar  Trusten puccie   *boink* |
|
Loek
Oudgediende
|
kpuc, slaap lekker dan maar, denk dat ik er ook een beetje mee ophou voor vandaag |
|
nietmeer
|
Njahh, je kent genoeg Luniaans om snedige repliek te kunnen verzorgen  |
|
Ikke
Oudgediende
Maar ik ga haar dit weekend nog niet voorstellen aan iedereen  Eerst mijn ouders maar eens  De rest ziet ze vanzelf wel op m'n verjaardag   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke is wel een goede test voor diew, of ze goede humor heeft |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Njahh, je kent genoeg Luniaans om snedige repliek te kunnen verzorgen  Ik ken meer Luniaans dan goed voor me is  |
|
nietmeer
|
*boink* en hou de maanzij, om vijf uur wisselt de zon zo ongeveer weer af, twiedeltwiedeltwiedeldoem.. |
|
Loek
Oudgediende
|
ik heb me tot nu toe heel erg beheerst hier, wil niet meteen lullig gaan doen, nu weten mensen denk ik wel wanneer ik geintje maak en wanneer niet |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: @ ikke is wel een goede test voor diew, of ze goede humor heeft ja  En anders geeft 't ook niet  'tis niet zo verwondelijk dat niet iedereen mijn familie kan waarderen  Stelletje gestoorden  |
|