|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loek: we gaan naar PotC toe, wilde ze heel graag heen, maar niet alleen, dus d8 ik neem ik haar mee, ze weet niet dat ik hem al gezien heb  Nou en, kun je je op haar concentreren ipv de film  |
|
Ikke
Oudgediende
@Loek: voorstellen is al irritant, maar dan heb je mijn familie nog nooit meegemaakt  Die is (prettig) gestoord, geen andere beschrijving mogelijk  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Volgens mij sta ik op het punt een bloedneus te krijgen. Maar ik heb geen zin preventieve maatregelen te treffen dus we gaan gewoon wachten tot het vrolijk begint te druppelen  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
idd da's waar  slaap lekker lananq, en bedoelde je met strijkplank m'n auto...  die is echt alles behalve dat  |
|
Ikke
Oudgediende
Succes met leeglopen  |
|
Nee, de eerste foto van jezelf, waar je in de deuropening staat. |
|
Een bloedneus is heel interessant hoor, je krijgt er een nogal leeg gevoel van. En er zijn mensen die het eng vinden  |
|
Loek
Oudgediende
|
moet je oppassen dat je geen bloedarmoede krijgt hoor  (tenmiste dat zij een x een bejaarde tegen me  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Zondag waren we bij m'n opa en m'n tante was er ook.. Begint ze zo van: "Is Dieuwertje dit weekend hier? Dan kom je wel even langs tante Jessie [alleen die twee woorden al  ] he?" M'n oom zo: "Niet doen jongen, dan wordt ze onder 'n microscoop gelegd"  |
|
Och, ik heb al honderden bloedneuzen gehad. Ik ken de procedure inmiddels. En zo'n rood vlekje op de vloer ziet er altijd interessant uit voor bezoekers  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lananq spannend hè  (die strijkplank dan) |
|
Ocharm, ik heb ook een oudtante Jessie. Ze woont in Susteren, weet je hoe erg  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: Och, ik heb al honderden bloedneuzen gehad. Ik ken de procedure inmiddels. En zo'n rood vlekje op de vloer ziet er altijd interessant uit voor bezoekers  Moet je eens niezen terwijl je 'n bloedneus hebt... Dan krijg je pas interessante vlekken voor bezoekers  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: Ocharm, ik heb ook een oudtante Jessie. Ze woont in Susteren, weet je hoe erg  Mijn tante is erger, dat kan ik je garanderen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ ikke kan me er iets bij voorstellen, ik heb overal preventieve maatregelen staan  |
|
Nou, ik ga nu toch maar eens echt naar bed  |
|
Quote Loek: @ ikke kan me er iets bij voorstellen, ik heb overal preventieve maatregelen staan  Zwavelzuur  |
|
Loek
Oudgediende
|
mijn tantes winnen het  1 is gek, 1 heeft smetvrees en 1 overgewicht  |
|
Quote Lananq: Zwavelzuur  In een verstuiver  |
|
Hebben niet alle tantes overgewicht? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lananq ik bedoelde voor bloedneuzen, maar tantes en zwafelzuur  lol combi |
|
Ikke
Oudgediende
Mijn opa ook al: "Neem je wel ook condooms mee als je naar dat meisje gaat?" Ik had echt iets van... Ik ben de zak, zo gaan ze maar door dadelijk.. Gelukkig gaf 't koffiezetapparaat net aan dat de koffie klaar was... Dus ik vloog op om de koffie te halen  Zo is maar weer eens bewezen: Koffie redt levens   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Lananq: Hebben niet alle tantes overgewicht? die met smetvrees ondergewicht, ze is 1.65 ofzo en 40 a 45 kilo.. |
|
Oh, dat komt in de buurt van mijn formaat. |
|
Ikke, je opa is eng. Mijn opa zou vragen "wat, een vrzblvn? Oh, een VRIENDIN! Zeg dat dan!" |
|