Wat doe jij onder de douche |
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
hahahaha, ja, na het shoarma eten...  Nee hoor, douchen als je uit bed komt. Anders ruik je de hele dag naar sex... |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Luna: En tandenpoetsen doe je 's nachts   Alleen in het weekend  En dat ook nooit meer, want zodra ik wegging viel Mmore in slaap  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hahaha, precies  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik douche me ook altijd 's avonds..  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
17:45:40 Enkie 17:45:40 Luna  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Loempia: 17:45:40 Enkie 17:45:40 Luna  Maar ik kreeg voorrang  |
|
|
@Enkie: Helaas is dat alleen omdat je naam eerder in het alfabet zit....  |
|
|
Ik douche alleen op feestdagen  Iedere dag is een nieuwe dag... Geniet er van en zie het als een feest.. Dat je deze dag weer mee heb mogen maken... |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote LuckyMe: @Enkie: Helaas is dat alleen omdat je naam eerder in het alfabet zit....  Nee, daar ligt het niet aan. Ik was gewoon net een honderdste seconde ofzo sneller  |
|
|
@Loempia: Je hebt een goed geheugen...Of je kunt goed zoeken... Ik doel op Mr. X. |
|
|
Quote LuckyMe: @Loempia: Je hebt een goed geheugen...Of je kunt goed zoeken... Ik doel op Mr. X. Huh wat? |
|
|
@Enkie: Jammer voor jou, maar dat denk ik niet hahaha @Loempia: Met betrekking tot Mr. X. in Luna's blog.... |
|
Enkie
Oudgediende
|
@LuckyMe, het is echt zo  dat heeft Mmore me zelf nog verteld. Hij en ik zeiden ook een keer iets tegelijk en toen stond zijn bericht boven. |
|
|
Ja, maar Mmore is admin.....Die kan alles... |
|
|
@LuckyMe: Ik heb ff lopen denken en daarne nog ff gezocht ter controle, helaas kon ik niet alles vinden en begon daarom maar te gokken en te zeggen wat ik dacht te denken  |
|
|
hahahaha, ok loempia...
|
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote LuckyMe: Ja, maar Mmore is admin.....Die kan alles... Dat heeft hij niet achteraf gedaan  |
|
|
Maar jij woond toch in een huis in Purremereutel?  (Purmerend) |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jij wilt ook alles weten,he  |
|
|
Nee maar volgens mij stond een tijdje terug nog: Wnplts: Purmerend |
|
|
Aahh, gevonden KLIK Ergens in het midden tussen de reacties Edit Enkie: link gefixt |
|
|
Quote Loempia: Aahh, gevonden KLIK Ergens in het midden tussen de reacties Edit Enkie: link gefixt Nehee, niet gefixt  Want de link van mij stond nog in het Cachegeheugen waar hij eerst woonde  en dit is zoals het er normaal staat klik 1 in cacheklik 2 normaalKijk voor de reactie van LuckyMe ergens in het midden... Wnplts: Purmerend bij klik 1 (Cache) Wnplts: In een huis bij klik 2 (Normaal) |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Loempia, ja daar kwam ik later ook achter  sorry  Maar we moeten sowieso on-topic, dus laten we dat maar doen  |
|
|
Quote Enkie: @Loempia, ja daar kwam ik later ook achter  sorry  Smoesjes Enkie, smoesjes   |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Zullen we een nieuw topic openen, waarin de onduidelijke gesprekken verklaard worden, zodat iedereen weer mee kan doen. Er wordt nl. de laatste tijd vreselijke of-topic gegaan. |
|