|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
ja er zijn wel meer dingen waarbij je moet slikken en waar je lang over doet, maar die hek toch liever dan die bastogne koeken. Ook zo scherp.... |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
jah, ijsjes ^^ |
|
yakkiba Erelid
|
bijvoorbeeld.
druiven. en marshmellows |
|
Usitarie Erelid
|
marshmellows zijn ook lekker  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Quote Usitarie: jah, ijsjes ^^ Ik ben een echte ijseter... ooit een keer een hele anderhalve liter aan bolletjes van de singel opgegeten  |
|
Usitarie Erelid
|
ik ben ook een beetje een ijseter of ijsfreak  in belgie heb je op zondag op 50m² 10 ijskraampjes 10 frietkraampjes 10 drankkraampjes  en daar haal je zo goed koop hele grote bollen ijs  egt heerlijk, bijna paradijs  |
|
yakkiba Erelid
|
 ... ik hou niet zo van ijs. Te koud, te zoet. Brrrrrr |
|
Usitarie Erelid
|
echt yakkiba!  |
|
yakkiba Erelid
|
 ja echt jakkie... BAH! |
|
Freakje Erelid
|
als ik een film kijk is het soms wel eens zo dat ik een literbak citroenijs op mn schoot neem en aan het eind van de film is die op  |
|
yakkiba Erelid
|
owh ja? gezond hoor. Maar ja het is ook niet dat jij uit je voegen groeit he strohalmpje  |
|
Usitarie Erelid
|
 dat is eigenlijk wel ongezond  |
|
Usitarie Erelid
|
ik snoep al een paar maanden niet zo veel meer, ben 11 kilo afgevallen door te stoppen met snoepen, Sonja bakkeren is te min voor mij xD ik heb mijn eigen dieet  |
|
yakkiba Erelid
|
mja kijk stoppen met snoepen werkt sowieso he. Mja als ik zou gaan lijnen dan verdwijn ik  |
|
Freakje Erelid
|
ik snoep zo goed als niet... alleen als ik maandelijks wat heb maar goed dat zijn vrouwen...  en als ik soms gewoon echt zin heb... |
|
Usitarie Erelid
|
ik nu ook, ik woog 78 kilo ben nu nog maar 67 ^^ nu nog ff mezelf diciplineren dat ik 1x om de 2 avonden sit ups doe en ik ben bijna afgetraind  |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: mja kijk stoppen met snoepen werkt sowieso he. Mja als ik zou gaan lijnen dan verdwijn ik  en als ik het zou merken zou ik boos worden... maar dat is bekend   |
|
yakkiba Erelid
|
67  wow.. ik is 1.82 en weeg 61... |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: 67  wow.. ik is 1.82 en weeg 61... mmm... je mag echt wel wat aankomen... |
|
Usitarie Erelid
|
whaha, in verhouding zijn we bijna hetzelfde  Ik ben 1.87 ofzo  Quote Freakje: Quote yakkiba: 67  wow.. ik is 1.82 en weeg 61... mmm... je mag echt wel wat aankomen... dan gaatie toch steroïden gebruiken en fitnessen voor het leven  |
|
Freakje Erelid
|
 @ yakkiba... als je nog minder gaat wegen dan ben je te licht... |
|
yakkiba Erelid
|
yup... maar mja, ik moet van mn knuffel meer eten zoals je merkt. Maar ik eet echt goed. Overdag bruine boterhammen (vandaag vrijdag dus vette hap) en savonds gewoon avondeten enzo. en elke dag 6 trappen op en af en dan ben ik nog niet eens op mn werk. maar ik loop niet meer. Auto  |
|
Freakje Erelid
|
daar gaat je conditie... |
|
yakkiba Erelid
|
nee hoor. AFgelopen zondag 2,5 uur non stop fanatiek gevoetbalt in een kooi. Heeeeeel erg leuk!! |
|
Usitarie Erelid
|
idd, sla je ontbijt over, verbrand je minder snel xD maargoed, dat is niet goed voor je  gewoon aankomen in spiermassa en ik moet iets voor me schoenen hebben want ze stinken als een stinkdier, niet normaal  en met andere schoenen heb ik dat niet  |
|