|
Mic79 Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 229 Wnplts: Alphie aan S |
Check please  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
@yakkiba mmm hoor ik niet vaak van je... voetbal... |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
mja ik eet soggends wel maar niet veel en ook niet altijd. work misselijk van. en dat spiernwerk is wel ok. hahaha, maar kan alleen niet teveel doen ivm schouder en heup. oude blessure van skateboarden  haha ik niet alles zeggen he freakje |
|
Freakje Erelid
|
idd  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik heb ook geskateboard  geen blessures gehad ^^ |
|
yakkiba Erelid
|
mja 2 meter dropi en dan vol op je bek vallen is nooit grappig. Had voortand gebroken, ribben gekneusd en schouder stuk. niet gebroken, maar ik kan hem lekker heen en weer bewegen nu en als ik niet erop let dan krijg ik hoofdpijn omdat hij niet goed zit. Heup ook beschadig en mn knie. Haha je zou bijna dneken dak kreupel was, maar mja, dat ben ik dus niet. Alleen wel last van als ik moe ben of inspannend werk doen |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Ik heb laatst mijn sleutelbeen verschoven in een skatekom  . Gelukkig niks aan de hand.  |
|
Usitarie Erelid
|
agh, vallen is nooit leuk  maargoed, je kan zulke dingen niet voorkomen als je eenmal gevallen bent. |
|
Freakje Erelid
|
 klinkt niet bepaald lekker... het enige erge wat mij is overkomen is dat ik van het paard af ben gevallen en een paar seconden bewusteloos ben geweest en een fikse hersenschudding heb opgelopen... wat overigens vaker dan eens is gebeurd... |
|
yakkiba Erelid
|
haha nee, maar weet je, om echt goed te kunnen skateboarden moet je geen angst kennen. Heb heel lang geskate en eerste jaar was echt schijt. alleen maar van de stoep af ollie en enzo. Of gewoon stilstaan trucjes oefene. TOen met een vriend geoefend om een meter omlaag te springen. Eerst gewoon met ollie en dan met kickflip. Man dikke schijterds wij hahaha, maar als je ff die angst om wat te slopen eruit hebt kun je de meest gave en vetste dinegn doen. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 , ben ik weer, 3 uur school net overleefd  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Little Queen:  , ben ik weer, 3 uur school net overleefd  Gefeliciteerd  Ik ook  4 uur school  |
|
yakkiba Erelid
|
hou queentje, jannickje alles kits? |
|
Freakje Erelid
|
 voor iedereen die school heeft overleefd |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga, doei  |
|
tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
Gefeliciteerd LQ! Condoleer mij maar ik zit nog op school  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Blegh wat 'n stom rooster voor volgende week zeg  |
|
yakkiba Erelid
|
hahaha leuk he school? geniet er maar lekker van  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga, doei :   |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: haha nee, maar weet je, om echt goed te kunnen skateboarden moet je geen angst kennen. Heb heel lang geskate en eerste jaar was echt schijt. alleen maar van de stoep af ollie en enzo. Of gewoon stilstaan trucjes oefene. TOen met een vriend geoefend om een meter omlaag te springen. Eerst gewoon met ollie en dan met kickflip. Man dikke schijterds wij hahaha, maar als je ff die angst om wat te slopen eruit hebt kun je de meest gave en vetste dinegn doen. mm mm is meestal zo... huppelen is ook een topsport... vooral als je het kan zonder uit te glijden bij nat weer  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jannick  ik wil een knuffel  |
|
Freakje Erelid
|
Quote Jannick: Ik ga, doei :    |
|
Usitarie Erelid
|
ik zit nog op stage, mag tot half 5 door gaan  |
|
yakkiba Erelid
|
ach ja stage... leuk... |
|
Freakje Erelid
|
Quote Usitarie: ik zit nog op stage, mag tot half 5 door gaan  succes met je stage dan nog |
|