|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Yakkiba, sinds wanneer is Puck een leuk teefje?  Savannaaaaaah! Waarom ben jij er nou weer  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik heb wel zin in paid in full van sonata arctica  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
heb honger  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
 ik zei toch das mijn tantes hond. Echt zo een lieve hond. WEl het felst tegen vreemden, maar als je haar kent en ze vind je lief (das wel een voorwaarde) is ze echt heeeeel leuk... Alleen ze is dood  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
sorry usitarie, komt niet in mijn bieb voor.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba:  ik zei toch das mijn tantes hond. Echt zo een lieve hond. WEl het felst tegen vreemden, maar als je haar kent en ze vind je lief (das wel een voorwaarde) is ze echt heeeeel leuk... Alleen ze is dood  Oh, sorry  Ik heb een kat die Puck heet, is het liefst van alle Puckjes  (Nouja, op mij na dan  ) |
|
Usitarie Erelid
|
okeej jammer, mischien je bieb updaten?  heb je wel wat pearl jam?  |
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
@Pcuk Nou, ik hou ook van jou hoor  |
|
Loek
Oudgediende
|
ja merel puck  |
|
yakkiba Erelid
|
owh ja Puck, het is een spel. Deel drie uit...erm.. ja een trilogie. Gaat over Mensen die in de ruimte koloniseren en dan een soort superwapens tegenkomen. Die moeten ze kapotmaken omdat de aliens waar ze mee knokken die willen gebruiken om de mensen uit te roeien. EN het is jouw taak om die hardhandig een hak te zetten.. in je eentje vaak, maar ook regelmatig met gezelschap van een aantal door de pc bestuurde pixelhoopjes  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: ja merel puck  Sst  Quote McDuff: Pcuk Nou, ik hou ook van jou hoor  Ik niet van jou schat  Oja, toch wel  |
|
Loek
Oudgediende
|
pearl jam komt niet voor, neej echt niet tussen mijn 45 gig muziek. |
|
Usitarie Erelid
|
wat heb je dan wel? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: owh ja Puck, het is een spel. Deel drie uit...erm.. ja een trilogie. Gaat over Mensen die in de ruimte koloniseren en dan een soort superwapens tegenkomen. Die moeten ze kapotmaken omdat de aliens waar ze mee knokken die willen gebruiken om de mensen uit te roeien. EN het is jouw taak om die hardhandig een hak te zetten.. in je eentje vaak, maar ook regelmatig met gezelschap van een aantal door de pc bestuurde pixelhoopjes  Klinkt.. apart  Maar is het zo duur dat je het niet zelf kan kopen ofzo?  |
|
yakkiba Erelid
|
45gig muziek waar geen pearl jam in zit. DUH wel een beetje lezen he. Heb je Kate Nash Loek? die is cool @Puckhet is nog niet eens uit. DUs is een primeur met kaartjes voor premiere met Farelle en LL cool J en een xbox360 owh ja plus het spel  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
hooooi |
|
Puck Oudgediende
|
Ok  Dat is best wel wat  Quote Redduggy: hooooi Oh nijntje Heb je hem weer  Hoi  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ jannick, da's niet zo mooi... ik heb wel veel muziek @ Red hoi  |
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
Quote Puck: Quote Loek: ja merel puck  Sst  Quote McDuff: Pcuk Nou, ik hou ook van jou hoor  Ik niet van jou schat  Oja, toch wel  YEEEEEEEY!!!!  maar ik gaa,, want ik vind jou (puck) stom  XXX |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Redduggy: hooooi gras!! |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mcduff, blijf nou ff  ..  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: @ mcduff, blijf nou ff  ..  *Voelt aan Loek z'n hoofd* 'Oeeeeeeh, veel te heet  Je hebt koorts' Grapje  Maar, ik wou net wat zeggen, maar dat ben ik weer even vergeten.. *Blond* |
|
yakkiba Erelid
|
nee puck het was niet belangrijk... of ben je zo erg blond dat ... laat maar ik hou mn mond wel  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ puck, ow ik d8 dat je blauw was.. |
|