|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
het is hier druk geworden  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ben blond Loek  Yakkiba, nou.. Misschien wel  Maar.. |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Zeer verstandig yakkiba je mond houden |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
*fluit heel onschuldig en schopt een beete met zijn voeten*
dat was toch jou werk? mij de mond snoeren freakje |
|
Puck Oudgediende
|
Ik weet het weer   (Oh nijntje, op he tmoment dat ik het typ vergeet ik het, ik lijk wel net zo oud als Loek  Dan vergeet je ook wel eens dingen  ) |
|
Usitarie Erelid
|
je kan maar beter vaak je mond houden in de buurt van vrouwen je zegt snel iets verkeerds.... of is dit ook weer verkeerd?  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
en toen was ik weer bijna in slaap gevallen. Moet toch maar eens een keertje op tijd gaan slapen. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Usitarie: je kan maar beter vaak je mond houden in de buurt van vrouwen je zegt snel iets verkeerds.... of is dit ook weer verkeerd?   Quote Redduggy: en toen was ik weer bijna in slaap gevallen. Moet toch maar eens een keertje op tijd gaan slapen. Misschien een keertje leuk om te proberen  |
|
Freakje Erelid
|
|
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
Ik gaa.. lekker puh!  XXX |
|
yakkiba Erelid
|
aaaah. ik heb een nijntjefobie niet zeggen  owh nee, nu zeg ik het zelf.. tril tril tril tril |
|
nietmeer
|
yakkiba, de groenten van Dick Bruna  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote Puck: Ik weet het weer   (Oh nijntje, op he tmoment dat ik het typ vergeet ik het, ik lijk wel net zo oud als Loek  Dan vergeet je ook wel eens dingen  ) niet lief  ben pas 20 hoor, dat jij nou gewoon net komt kijken, kan ik niets aan doen  |
|
Usitarie Erelid
|
Nijntje nijntje kom erbij, met je vriendjes reuzeblij, Snuffie, Knorretje en Boris beer kijk ook Betje is er weer
Lekker buiten iedereen, niemand blijft alleen,
Nijntje Een lief klein konijntje Nijntje Een pienter konijntje Nijntje Een knuffelkonijntje
Nijntje kijk mee...Nijntje Een lief klein konijntje Nijntje Een pienter konijntje Nijntje Een knuffelkonijntje
Nijntje tot gauw...
|
|
yakkiba Erelid
|
Quote Kpuc: yakkiba, de groenten van Dick Bruna   rraaaaaaaahhhhhhhhhh edit: nou...  hatsjie!!!  ... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: aaaah. ik heb een nijntjefobie niet zeggen  owh nee, nu zeg ik het zelf.. tril tril tril tril Lief toch  IK WEET HET WEER  Dat ik over minder dan een uur (inmiddels dus al over drie kwartier) met allemaal huppelende huppelkutjes tikkertje sta te doen!  Quote Vandale.nl: hup·pe·len (onov.ww.) 1 zich onregelmatig dansend voortbewegen Loek, ik ben toch ook niet lief? Of heb ik dat nou mis?  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
NIJNTJE!!!!!!  |
|
yakkiba Erelid
|
Nee nijntje is eigenlijk een heeel bloeddorstig konijn... EN NIEMAND WIL MIJ GELOVEN!!!!! @Puck heb je ook een vandale quote over het woord huppelkut? |
|
Usitarie Erelid
|
yakkiba wil vast wel een nijntjeknuffel voor zijn verjaardag? (srry het moest ff  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote yakkiba: Nee nijntje is eigenlijk een heeel bloeddorstig konijn... EN NIEMAND WIL MIJ GELOVEN!!!!!  Nou, voor deze ene keer dan, vooruit  |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: Nee nijntje is eigenlijk een heeel bloeddorstig konijn... EN NIEMAND WIL MIJ GELOVEN!!!!! @Puck heb je ook een vandale quote over het woord huppelkut? ik wel  |
|
yakkiba Erelid
|
jaja lach maar. je hebt zeker nog nooit the holy grail gezien. eens kijken of je nijntje dan ook nog zo lief vind |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Vandale.nl: hup·pel·kut (de ~ (v.)) 1 onnozele vrouw |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ puck, huppelvaginatjes? wat ga je dan doen? |
|