|
nietmeer
|
Tom doe je t op de pc van school  |
|
nietmeer
|
Gezellig onderwerp  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Misha: Tom doe je t op de pc van school  nee. en ik ga er even vandoor, tot strakjes  |
|
nietmeer
|
HACK HACK HACK  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
ja he! heb ij nog wat leuks te vertellen yfke? owh hai overigens *stelt zich netjes voor* ik ben yakkiba  |
|
nietmeer
|
ik wil kip  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Weer het bekende misverstand tussen hacken en cracken.. Hacken goed, cracken illegaal  |
|
nietmeer
|
Ikke hack jij m dan  |
|
yakkiba Erelid
|
EN ikke de expert gaat het verschil tussen Hacken en cracken even uitleggen. |
|
nietmeer
|
Quote yakkiba: ja he! heb ij nog wat leuks te vertellen yfke? owh hai overigens *stelt zich netjes voor* ik ben yakkiba  Hmm, niet iets leuks  *stelt zich ook voor: ik ben yfke, al een tijd lid, alleen een tijd niet hier geweest, wegens verbod  * |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Hacken mag ook niet Schending van privacy |
|
yakkiba Erelid
|
Quote Yfke: *stelt zich ook voor: ik ben yfke, al een tijd lid, alleen een tijd niet hier geweest, wegens verbod  * van WMR of van huis  |
|
Ikke
Oudgediende
Hacken is geen schending van privacy.. Cracken is het inbreken op computers etc.. Hacken is het aanpassen van instellingen, programma's, code etc om dingen te optimaliseren en zo. Hacken heeft helemaal niks met inbreken te maken. |
|
nietmeer
|
Ikke maar je kan er wel mensen mee naaien toch?  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Verhaal staat volgens mij ergens op een blog van mij.. |
|
Usitarie Erelid
|
Quote Ikke: Hacken is geen schending van privacy.. Cracken is het inbreken op computers etc.. Hacken is het aanpassen van instellingen, programma's, code etc om dingen te optimaliseren en zo. Hacken heeft helemaal niks met inbreken te maken. het is toch andersom?  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
@Yfke welkom terug  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Misha: Ikke maar je kan er wel mensen mee naaien toch?  Nee, hacken is 'n positief woord. Cracken is het kapot maken van andermans software, het stelen van digitale documenten en zo.. Daar heeft hacken niks mee te maken... |
|
yakkiba Erelid
|
mmmmja ik geloof niet helemaal dat dat hacken is Ikke. ALs je gepakt word op het aanpassen van instelling op bijv deze site word je ook geband. En het hackers echt niet te doen om het optimaliseren van software... tenzij je windows hebt  |
|
nietmeer
|
dan wil ik iemand cracken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Usitarie: het is toch andersom?  Nee  Hacken:  Cracken:  Zo duidelijk?  |
|
Usitarie Erelid
|
zal de media de verwarring wel veroorzaakt hebben  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
De media worden geleid door mensen die net weten hoe ze 'n computer aan en uit moeten zetten.. Die kennen het verschil echt niet... |
|