|
nietmeer
|
Sjeemig, ben je m nu al kwijt? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Nee, alleen er zat geen kabel bij van de voeding naar het stopcontact  En die moet ik dus nog hebben, maar waar, weet ik niet..  |
|
nietmeer
|
Ruim je kamer maar eens een keer goed op, en dan ook echt goed he  |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, oke, iets voor aan het einde van volgende week, en dan elke week herhalen   |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hoe kan je zo'n ding nou kwijt zijn  Is gigantisch  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
He  Waarom hebben ze in de ideeënbus juist het foute laten staan en de goede uitleg van wat posi wou verwijderd?  |
|
Jannick
Oudgediende
Het is een kabel, Enkie  Leuke OT btw  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jannick, weet ik, maar die is toch lang enzo, en er zit zo'n 'blok' aan  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Alweerdood, ik heb positivily's oorspronkelijke vraag verduidelijkt, dat topic moet overzichtelijk blijven he. |
|
Jannick
Oudgediende
Nope, het is alleen het kabeltje van het blok naar de stopcontact, alleen er zit zo'n rare aansluiting op, voor op het blok  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
'middag  |
|
nietmeer
|
het is er duidelijker op geworden  maar kee ik geloof dat de bedoeling nu wel duidelijk is geworden  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Oh zo  Nja, ik ben eten  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Nope, het is alleen het kabeltje van het blok naar de stopcontact, alleen er zit zo'n rare aansluiting op, voor op het blok  Waarom haal je dat er dan af  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@pos, zou idd wel fijn zijn als je's kon kijken wat er zoal geredigeerd wordt.  ook dat ja  |
|
nietmeer
|
Quote Relpa: pos, zou idd wel fijn zijn als je's kon kijken wat er zoal geredigeerd wordt.  ik vergeet soms welke ik al heb ingestuurd  dan is een geheugensteuntje in je eigen mailbox wel handig  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote positivily: Quote Relpa: pos, zou idd wel fijn zijn als je's kon kijken wat er zoal geredigeerd wordt.  ik vergeet soms welke ik al heb ingestuurd  dan is een geheugensteuntje in je eigen mailbox wel handig  zet je de titel toch even in een notepadbestandje...   mn lolly's zijn op, en ik ben mn zoethout kwijt  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Een wááát, Tom ?  Ik ben maar een amateurtje hier  edit: begin maar aan de pepermunt ?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote ToM_xlr:  mn lolly's zijn op, en ik ben mn zoethout kwijt  Ga je op je vingers bijten  |
|
nietmeer
|
Wat ToM al zegt, plak de urls en titel in een tekstbestandje, of mail jezelf gelijk de link door Posi |
|
ToMxlr
Erelid
|
Ik heb al paprika toegworpen gekregen knaag knaag @Repla ehm, gewoon, een word documentje, alleen dan in notepad, zo'n *.txt bstandje  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm.. net nu ik de printer nodig heb.. je raad 't al werkt ie niet goed  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: Hmm.. net nu ik de printer nodig heb.. je raad 't al werkt ie niet goed  zet hem es uit en aan, werkt bij dat HP ding van ons...  |
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
Puck, gaa aan je hw *kijkt je boos aan  * anders krijg je het nooit af  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote McDuff: Puck, gaa aan je hw *kijkt je boos aan  * anders krijg je het nooit af   moederlijk type, die Mcduff  |
|