|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote ToM_xlr: Quote Little Queen: Hmm.. net nu ik de printer nodig heb.. je raad 't al werkt ie niet goed  zet hem es uit en aan, werkt bij dat HP ding van ons...  Hij print wel daar niet van  , maar heel streperig, en de kleuren kloppen niet enzo  , alleen volgens papa kan dat ding nog niet leeg zijn  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
LQ als je hem "illigaal" hebt laten bijvullen kan hij op een gegeven moment gaan lekken... heb ij ook zo'n vader die denkt alles te weten?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ToM, deze komt gewoon uit de verpakking   .. hmm jaa ook wel 'n beetje |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: ToM, deze komt gewoon uit de verpakking   .. hmm jaa ook wel 'n beetje dan hoort hij dat niet te doen.. vreemd |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
McDuff, dat doe ik toch  Ik ben al bij 59 Moet je me maar helpen  Tom, tsja, dat krijg je als je samen door de gangen gaat huppelen hè  |
|
McDuff Senior lid WMRindex: 546 OTindex: 124
|
Puck, kom maar hier dan  (na het eten  ) eetse  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Puckheb ik vandaag ook edaan  was in een blije bui |
|
|
Quote Puck: McDuff, dat doe ik toch  Ik ben al bij 59 Moet je me maar helpen  Tom, tsja, dat krijg je als je samen door de gangen gaat huppelen h?A) wij huppelen nooit door de gang   |
|
ToMxlr
Erelid
|
 ach ja..  |
|
|
we huppelen nooit hand in hand hoor   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote McDuff: we huppelen nooit hand in hand hoor   Oei, voet in voet huppelen lijkt me lastig ja  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedenavond, ik hou van kaasfondue!! heb ik net gegeten  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: goedenavond, ik hou van kaasfondue!! heb ik net gegeten   hallo verhuismiep  Quote McDuff: we huppelen nooit hand in hand hoor   jammer nou  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
@ Theemonster: Dan bof jij maar! Wat heb je erin gedoopt? |
|
Theetje
Oudgediende
stukjes kaas-uien stokbrood en bruin stokbrood  |
|
Jasmina Erelid
|
Mmmmmmmm! Lekker hoor! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: stukjes kaas-uien stokbrood en bruin stokbrood  en nog iets erin laten donderen? of zweepslagvrij vandaag?  |
|
Theetje
Oudgediende
nee, maar het is maandag, dus ik had sowieso afruimen en afwasmachine inruimen  |
|
nietmeer
|
Hey, Asterix en obelix in da house  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote McDuff: we huppelen nooit hand in hand hoor   Nee, tuurlijk niet  Quote ToM_xlr: @Puckheb ik vandaag ook edaan  was in een blije bui Zo zie je maar, roken is niet noodzakelijk  Ga voortaan maar huppelen  |
|
Jasmina Erelid
|
Ja: als je maar niet je stukje brood in de pan laat vallen!!!! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Kpuc: Hey, Asterix en obelix in da house  Moeten we nu gaan aanwijzen wie die kleine is?  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jasmina: Ja: als je maar niet je stukje brood in de pan laat vallen!!!! nee  hier houden we ons gewoon aan het rooster, maar na deze week hebik niet meer zo'n rooster  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Ikke: Goeiemorgen  De hoeveelste keer is dit dat je biologische klok niet op tijd loopt?  |
|