|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Quote je zus: boom versieren, hete chocolade, slenteren door de versierde binnenstad, je handen vriezen van t lijf, lekker eten, en drinken, hmmmmmmmmmmm zalig  Dan moet je een keer met kerst naar londen gaan, dat is echt vet! |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
boom versieren vind ik vreselijk. lekker eten en warme choco met slagroom is het betere werk  |
|
nietmeer
|
Oud en nieuw komt dichterbij  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Voor elke letter in je naam een chocoletter??  |
|
gothic Erelid
|
oh de lawinepijlen van m'n buurman ook
peter dat vind ik een heel goed idee |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hou op, ik krijg trek  |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
ik ook!
ik heb een kleine naam, maar goed, wie t kleine niet eert... |
|
nietmeer
|
Ik heb iemand in de me klas die heeft in zijn voornaam 15 letters en achternaam 17 letters en we kregen onze naam vorig jaar in chocolade letters  Ik kreeg er 5+7=12 letters  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb zin in zaterdag  |
|
je zus
Senior lid
|
@pfft ik ben nog nooit in London geweest, laat staan met kerst, wel een leuk idee, maar als ik dat mijn familie meldt krijg ik ruzie |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ik heb zin in zaterdag  waarom  |
|
Theetje
Oudgediende
dan ga ik verhuizen  |
|
gothic Erelid
|
misha die heeft dan wel een lange naam zeg |
|
nietmeer
|
zeker  en daar heb je zin in? |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Theemonster: dan ga ik verhuizen  hulp nodig, ik ken mensen die heel goed kunnen tillen |
|
Theetje
Oudgediende
misha; ja, want ik ga bij Kriebeltje wonen  @Je Zus; gelukkig is het niet zo veel, en mijn ouders helpen me  maar toch bedankt  |
|
je zus
Senior lid
|
yes weer een wmr stel! |
|
Theetje
Oudgediende
we zijn sinds 30 april samen, dankzij Voogel  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: misha; ja, want ik ga bij Kriebeltje wonen  Je Zus; gelukkig is het niet zo veel, en mijn ouders helpen me  maar toch bedankt  dan ist leuk ja  |
|
pfft Erelid
|
Quote je zus: @pfft ik ben nog nooit in London geweest, laat staan met kerst, wel een leuk idee, maar als ik dat mijn familie meldt krijg ik ruzie Doe maar niet dan, want ruzie is nooit leuk. Maar ik ben in ieder geval door organisatie van school naar Londen geweest echt de hele dag door Londen heen lopen en iets van 48 uur niet slapen ofzo, omdat we eerst met de bus heen moeten dan in Londen lopen en dan weer terug. En we hadden zo'n luidruchtige jongen in de bus  Maar wel gezellig, en het loopt dan echt 's avonds helemaal vol met mensen enzo (jappanners ook  met hun cameraatjes) en natuurlijk van die kerstspullen en versiering bij Harrods  oja en daar hebben ze ook een echte speelgoedhummer  |
|
nietmeer
|
Hm, ik heb best wel zin in een hete bak choco met slagroom |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Theemonster: we zijn sinds 30 april samen, dankzij Voogel  en das mijn broer |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Kpuc: Hm, ik heb best wel zin in een hete bak choco met slagroom met sambuca erin? |
|
Theetje
Oudgediende
weet ik  ik ben bekend met de meesten mensen van wmr  Maar ik ben je broertje dus zeer dankbaar  |
|
pfft Erelid
|
Quote Misha: Oud en nieuw komt dichterbij  Weer tijd om kleine stukkies vuil die vuurwerk naar mensen gooien de sloot in te laten vliegen  |
|