|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote ToM_xlr: Quote Puck: Dat doet me denken aan een opmerking van een paar maanden geleden  daar kan ik niet bij betrokken zijn want toen kende ik je nog niet @Jannick  viezerik Quote Puck: Pas maar op, Puck valt op oudere mannen  (Dat zei jiiiiij   ) vallen niet alle meiskes van haar leeftijd op oudere mannen?  Kende je me toen nog niet? Oh, ja, dat klopt  Maar, maar, maar, oke, ik ontken het maar neit Ah, bah, vieze oude mannetjes Wat zijn dat nou voor opmerkingen allemaal? |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ Tom, als het kan schommelen.. neej ik ga niet jonger dan 16/17, ligt aan het meisje  hoewel ik laatst een meisje van 15 had versierd, maar die zag eruit als 18 dus dat telt niet, kwam ook pas achter haar leeftijd toen ik har versierd had  |
|
nietmeer
|
Zijn we allemaal al een beetje toe aan 't avondeten? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@Puckhehehehe wat ik niet allemaal weet van meises van 14   ach jaa leven is mooi |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Misha: Zijn we allemaal al een beetje toe aan 't avondeten? duurt nog 3 uur voor mij  moet eerst nog gaan werken zo @Loekmijn grens is 3 jaar verschil, tenzij het echt een volwassen en verstandig iemand is. maar die kans dat ik die nu tegenkom is vrij klein  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @Puckhehehehe wat ik niet allemaal weet van meises van 14   ach jaa leven is mooi viespeuk  3 jaar verschil, tenzij het een echt lekker meisje is zeker  heb je wel door hoor |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote ToM_xlr: @Puckhehehehe wat ik niet allemaal weet van meises van 14   ach jaa leven is mooi Je bent ook ooit nog lief en schattig geweest  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: viespeuk  val best mee hoor. het record is dat we 2 jaar scheelde, zij was ouder en nee, als iemand 14 is, dan heb ik er geen trek in, maar, als ik straks 21 ben en ik ontmoet iemand van 17 die echt speciaal is, dan wil ik wel ee uitzondering maken. ik let zelden op iemands uiterlijk..  en hoeveel schelen jouw ouders wel niet? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, ik heb nu 3 jaar jonger als jongste en een paar maanden ouder als oudste |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Puckweet ik niet, volgens mn ma wel, toen ik 2 was... denk het eigenlik niet, ik was vroeger best vreemd weet je |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, mijn ouders schelen 12 dagen.. ik zie wel hoe het uitpakt, maar op deze leeftijd zit je nog in zo'n andere fase in je leven, dat maakt een relatie wel lastig |
|
ToMxlr
Erelid
|
heb je gelijk in. ik ben niet zo'n vooruitdenker, dit weekend is ver genoeg  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, eigenlijk al te ver  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Quote ToM_xlr: heb je gelijk in. ik ben niet zo'n vooruitdenker, dit weekend is ver genoeg  Weekend wanneer is dat? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Loek: @ tom, eigenlijk al te ver  nee, voor een goed weekend: planning is alles. je moet precies weten wanneer, waar, welk feestje en met wie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De KLM heeft weer een nieuwe type vliegtuig laten maken.  Heb het in mijn blogje gezet.  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse: De KLM heeft weer een nieuwe type vliegtuig laten maken.  zag hem ja, dat ding vreet andere vliegtuigen op  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemiddag   Hoe ishet met iedereen? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heee Thee  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Je zou er maar net voor vliegen in je sportvliegtuigje. Net of je door een gehaktmolen gaat.  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dag Thee |
|
ToMxlr
Erelid
|
hallo Thee zit je nu al defintief in Wijhe? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee, zaterdag ga ik over, ben nu nog druk met inpakken enzo.. wil morgen en donderdag de laatste dingen inpakken, dan kan ik donderdagmiddag het schoonmaken en vrijdag naar Wijhe om me in te schrijven bij de gemeente en dan vrijdag weer terug naar hier en vrijdag avond afscheid nemen van mijn vrienden en dan zaterdag verhuizen.. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
hooi thee en de rest natuurlijk ook nog hooi. |
|