|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gothic, dus zeg maar het dag dag zwaaien naar de bus effect  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Loek had een bloedneus  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Loek: goedenavond  Goedenavond meneer, hoe maakt U het?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ gothic, ja gaat wel wat beter, ben redelijk van me koorts af, maar ga vanavond weer niet al te laat m'n bed in |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Puck: Quote Loek: goedenavond  Goedenavond meneer, hoe maakt U het?  dag meisje, wel goed hoor, en hoe is het met jou dan? |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
LQ, ja precies, maar ik ben niet zo vrolijk als ik de bus uit sta te zwaaien @Loek da's heel verstandig |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Gothic, nee dat snap ik  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Loek: Quote Puck: Quote Loek: goedenavond  Goedenavond meneer, hoe maakt U het?  dag meisje, wel goed hoor, en hoe is het met jou dan? Met mij gaat het wel Hoi grote jongen  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gothic, jammer van je bussen trouwens..gelukkig ga ik met de trein, die heeft tenminste vertraging  en ik ben best verstandig  |
|
gothic Erelid
|
@Loek, mijn bus heeft ook altijd vertraging als ik naar school moet, en als ik naar huis moet vertrekt dat ding een keer op tijd verstand komt met de jaren  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
hallo ben ik ook weer eventjes. |
|
Loek
Oudgediende
|
heey red @ gothic, ja ben al 20.. waag het net om hier een opmerking over te maken puck |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb 'n beetje spierpijn..  had niet zoveel water naar de zee moeten dragen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Mijn ene hand is 'n ijsklontje  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Mijn ene hand is 'n ijsklontje  Mijn neus  Regent het bij je?   |
|
gothic Erelid
|
@Loek, ik ook al 21! en ik begin nou pas te merken dat ik verstandiger word. maar ja het aftakelingsproces is ook al begonnen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: @Loek, ik ook al 21! en ik begin nou pas te merken dat ik verstandiger word. maar ja het aftakelingsproces is ook al begonnen  Dat begint pas bij je 30ste, zeggen ze..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Shit he.. mijn dvd wordt niet herkend  .. fijn |
|
gothic Erelid
|
bij mij al een paar jaar eerder puck.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm fijn, heb ik 'n nieuwe dvd erin gepleerd.. wordt dat ding niet herkend  Terwijl er vanmiddag toen dat ding er ook in zat, toch echt zo'n cd'tje op mijn bureaublad stond  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gothic valt best mee hoor  |
|
gothic Erelid
|
@Loek, echt niet dat lijkt alleen maar zo aan de buitenkant, maar van binnen... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gothic, geestelijke aftakeling terwijl je verstandiger wordt.. da's een beetje een contradictie |
|
gothic Erelid
|
@Loek ik leer meer, maar ik heb meer moeite om alles tot me door te laten dringen. en als ik het eenmaal weet vergeet ik het weer en dan moet ik maar weer opnieuw beginnen |
|
Loek
Oudgediende
|
je geheugen wordt minder flexibel, da's nog geen achteruit gang, ik zit nu bij mensen in de klas van 50.. die zullen pas weer moeite hebben met lesstof  |
|