|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Er zit daar in het huis draadloos internet, dus als het goed is kan ik gewoon online blijven. Maar de verbinding is er niet zo goed als hier  Thanks voor het succes wensen! Heb ik echt nodig  Wat is het rustig trouwens hier! |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Liz wat hoor ik nou  ga je ons verlaten  ? Waar gaat de reis naar toe ? *leest blog* SUPER VET !!  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Redrook: Liz wat hoor ik nou  ga je ons verlaten  ? Waar gaat de reis naar toe ? Zie haar blog  |
|
Liz87 Erelid
|
Hi LuckyMe! Alles goed? En Redrook natuurlijk!  |
|
nietmeer
|
Nouja, hopenlijk kun je ons dan af en toe op de hoogte houden van je avonturen daar! Ik heb nog steeds heimwee naar dat land, dus hoor graag verhalen uit dat gebied  @Redrook: goedemorgen  |
|
|
@Liz87: Ja, met mij wel. Met jou minder hoor ik  Amandelen eruit laten halen? |
|
Liz87 Erelid
|
Ik hoop het ook Cootje! Heiwee.. Praat me dr niet van! Elke keer als ik foto's zie en mensen van daar spreek.. Amai, dan heb ik het niet meer hoor! Moet alleen nog steeds even leren hoe ik foto's op WMR kan zetten  Na bijna een jaar heb ik het nog steeds niet door  |
|
Redrook Senior lid
|
|
Liz87 Erelid
|
LM, ja.. Had 4x achter elkaar ontstoken keelamandelen..Dus vond het wel tijd om ze er uit te laten halen.. |
|
nietmeer
|
@Liz: je moet een online hoast vinden zoal Picasa of Picoodle, daar zet je dan je foto's op. Daar krijg je dan codes die je weer tussen [img] tags kunt plaatsen op WMR  |
|
|
@Liz87: Je moet ook niet tongen met vreemden  En als je dat doet, dan moet je niet je amandelen laten kietelen  Maar zonder dollen, vervelend lijkt mij zo'n ingreep. |
|
Liz87 Erelid
|
@ LuckyMe, Was dat maar de reden  Dan had ik er nog wat aan gehad  Het is idd niet zo lekker! Ik dacht dat het minder pijn zou doen. Maar goed, als het eenmaal over is heb ik er alleen maar profeit van, en doordat ik niet kan eten vliegen de kilo's dr af..  |
|
Redrook Senior lid
@ liz.. je moet veel Ijs proberen te eten dat helpt wel waterijs |
|
|
@Liz87: Dus mijn stelling klopt, ieder pondje gaat door het mondje en uiteindelijk door het kontje...  |
|
|
Moguh Redrook (beetje traag) |
|
Liz87 Erelid
|
Redrook, helpt idd wel iets.. Iig tegen de zwelling! Nog wat leuks gedaan t weekend? |
|
Redrook Senior lid
@ LuckyMe Het is maandag morge dus ik vergeef het je  @ Liz Jaa zeker  flink van de kaart geweest haha Zie net de foto's en die zijn echt TE erg @ seagon Mogûh |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
goedemorgen!!!  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen Seagon  |
|
|
alles goed met iedereen?  met mij niet  ik zit op m'n stage. en het is onwijs rustig  |
|
Redrook Senior lid
@ seagon Ik zit ook op stage.. en het is juist relaxt als er niks te doen is.. beetje WMR'en, Sites bouwen etc.. |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hela hola mensen hoi hoi  |
|
nietmeer
|
Hier gaat de drukte zo beginnen  Aankleden vanmezelf en mijn zoontje, boodschappen doen en de dagelijkse beslommeringen van een huisvrouwtje  En wat voor een stage doe je? |
|
|
@ Redrook ja dat is wel het voordeel dat je kan WMR-en, maar verder is het hier zwaar rustig. Ik heb liever iets te doen.  @ Cootje Ik loop stage bij de It-afdeling. Beetje mensen helpen met problemen met pctjes enzo. Maar nu dus niet  |
|
Liz87 Erelid
|
Goedemorgen David van Harmelen.. Alles goed deze morgen? |
|