|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Daar is ons agentje  Lang niet gezien  |
|
nietmeer
|
Hey Aimed  Moet ik nu weer zwijgen ?  |
|
nietmeer
|
ey ons Kpucje is er weer  , puppy is ook weer van de party  en cootje, je hoeft niet te zwijgen hoor  alles goed mensen? |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Goedenmorgen! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Heb je er ook een ondertiteling bij Kpuccie???  |
|
nietmeer
|
De tekst zit in je heupen mops  |
|
nietmeer
|
hihi die foto's zijn zo GAAR  ben weer even weg, ciao laters peeps   |
|
nietmeer
|
 Die heupen van mij zitten nu nog even vastgeroest aan de bank  Welke foto's Aimed? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Je staat er leuk op Kpuc  |
|
puppy Erelid
|
Ik doe nog even gauw een bakkie en dan moet ik er weer tegenaan aan in het ander huis. Moet stucloop gaan leggen  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
goedemorgen!  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Usi @puppy: nog ff bikkelen, dan kun je er jaren van gaan genieten  |
|
Usitarie Erelid
|
ik heb taart meegenomen  |
|
nietmeer
|
Waarom dat Usi? |
|
|
ben je jarig?? |
|
Usitarie Erelid
|
omdat ik gister driekwart jaar (zie 9 maanden  ) samen met mijn vriendin was  |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: Goeiemorgen Usi @puppy: nog ff bikkelen, dan kun je er jaren van gaan genieten  Daarom, als je iets doet moet je het ook goed doen, daarom duurt het misschien wel wat langer. Maar als je alles nog moet doen als je er al in zit... HOI USI  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
en hoe heet de baby? |
|
|
Quote Usitarie: omdat ik gister driekwart jaar (zie 9 maanden  ) samen met mijn vriendin was  Ik kan nu een grapje maken, maar dit is dan ten koste van jou...Dus ik maak hem maar niet. Dat is namelijk niet aardig...  |
|
Usitarie Erelid
|
zo zaten wij gister ook heel even  zo van, er had nu een kindje bij kunnen zijn @LuckyMe, je doet maar hoor, ik kan nu wel weer tegen een grapje |
|
nietmeer
|
Ik ken het Puppy  Wij waren bijna klaar met ons huis, alleen werd ik accuut opgenomen in het ziekenhuis (ik was toen zwanger van Teun). 4 Dagen later werd Teun geboren met 26 weken. Die vier weken hadden we eigenlijk nog nodig gehad, en die klusjes zijn nu nog steeds niet gedaan  @Usi: Gefeli en bedankt voor de taart  |
|
Usitarie Erelid
|
danku en geen probleem  |
|
|
@Cootje: Gewoon HELP mijn man is klusser! bellen..Die maken het dan wel af.. |
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: @Cootje: Gewoon HELP mijn man is klusser! bellen..Die maken het dan wel af.. Nah, we maken het wel af als Teun naar school gaat  |
|