|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Cootje: Je kunt ook gewoon een stel vrienden vragen om te helpen. Is nog gezellig ook  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Cootje; Stel t maar uit  Als Teun naar school gaat komt er ook niets van...  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
@LM, heb je gelijk in ^^ er zijn vast wat vrienden die je willen helpen Cootje ^^ |
|
nietmeer
|
Nou, als je je aanbied LM @puppy: Teun slaapt nog s'middags, vandaar uitstellen  |
|
|
@Cootje: Dat hij slaapt is juist handig, dan loopt hij niet in de weg  |
|
puppy Erelid
|
Co, je hebt gelijk hoor  Maar even heel iets anders, denk je dat die "problemen" met Teun te maken hebben omdat ie zo vroeg geboren is? |
|
nietmeer
|
LM: dat zou je wel denken, maar je gaat bijvoorbeeld geen tegels aftikken als er één ligt te slapen @puppy: Dat is inderdaad mijn vermoeden, alleen willen de artsen dit niet bevestigen  Zij zeggen dat hij dat al ingehaald zou moeten hebben. |
|
|
@Cootje: Tuurlijk wel. Meteen leren dat anderen geen rekening met je houden  Goede levensles  |
|
puppy Erelid
|
@Co, het hoeft ntl niet altijd zo te zijn, ikzelf ben ook veels te vroeg geboren. (Wel een wonder trouwens dat Teuntje er is.  ) Maar als ik naar onze oudste zoon kijk, zijn de problemen ook pas begonnen toen hij een hartcathetarisatie heeft ondergaan. Tot die dag ontwikkelde hij zich "normaal" en daarna ging het bergafwaarts...  Artsen zeggen dat er niets is gebeurt en dat het niet door de "operatie" komt. |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
als ze niet naar een ander wijzen zeggen ze wel dat het niet door hun komt -_-" |
|
nietmeer
|
@puppy: Teun heeft verder geen "rare" evenementen gehad na zijn geboorte. Hij was Prematuur, Dismatuur en Hypotoom bij geboorte en heeft 21 dagen op de couveuse afdeling gelegen. Iets in mij zegt dat dit de oorzaak is van zijn huidige achterstand. Teun is verder met alles op norm nu (gewicht, lengte en gebit). |
|
puppy Erelid
|
Ach lieve Co, het is niet altijd even makkelijk, maar daardoor waardeer je t allemaal wel weer meer...
|
|
nietmeer
|
Dat klopt Puppy  |
|
puppy Erelid
|
|
|
|
 pupske |
|
nietmeer
|
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedemorgen mensen  |
|
nietmeer
|
Hey Liz    Da's lang geleden! Hoe is het met je? |
|
Liz87 Erelid
|
Haai Cootje!   , Idd lang geleden  Ja, gaat wel hoor en met jou dan? |
|
nietmeer
|
Hier gaat alles (weer) prima! Hoe staat het met je voorbereidingen voor je emigratie, of is dat alweer gewijzigd? |
|
Liz87 Erelid
|
Mooi dat het weer goed gaat! De voorbereidingen gaan goed, maar liggen alleen even stil op het moment. Ben woensdag aan mn amandelen geopereerd en ben er nogal goed ziek van! Heb sinds dinsdag niet meer kunnen eten.. Maar hoop volgende week weer alles op alles te kunnen zetten om snel dingen verder te kunnen regelen! |
|
nietmeer
|
Ohjee, amandelen laten knippen is een pijnlijke zaak  Sterkte daarmee    Wanneer was je van plan om Nederland definitief te verlaten? |
|
Liz87 Erelid
|
Als alles goed gaat, dan hoop ik 6 maart te vliegen. Maar door deze vertraging denk ik dat het later gaat worden misschien eind maart ofzo. Ik doe mn best om zo snel mogelijk als alles geregeld is te gaan. |
|
nietmeer
|
Aan de ene kant vind ik het heel spannend en knap dat je gaat. Alleen jammer dat we dan nog minder van je gaan horen, want ik neem aan dat je dan geen goede toegang tot het internet zult hebben. In ieder geval veel succes met de voorbereidingen  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Zo nu ben ik er weer  Met een zwaar weekend achter de rug |
|