|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote pietjevlip: wat dan? De USA?  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ah scepticisme.. bezoek eens Ryce, Bryce en de Grand canyon.. miljoenen jaren geschiedenis, in de stenen gesleten.
Met 70 km/uur van een berg af, op een band van 3.5 centimeter.. Natuur is prachtig. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een Autoloze zondag.. Even de Autowegen voor de fietser
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
de auto wegen? hoezo? |
|
Thommy Erelid
|
@H/@PV In Utah.. je voelt je net een prof.. Dunne bandjes, windloos, vloeibare voeding, veel klimmen. Je moet er van houden  |
|
nietmeer
|
@Thommy. Ik ben jaren geleden eens in Rijswijk op een fietsbeurs geweest en daar gaf een man een lezing met dia's over zijn fietsvakantie in de himalaya . Dat was zeer interessant en indrukwekkend om te mogen zien. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mensen ik ga slaapjes doen, morgen om half 8 weer de wekker.. 1 uur en 3 kwartier treinen.. denk dat ik m'n boek die ik in engeland heb gekocht maar meeneem  Trusten iedereen   |
|
Thommy Erelid
|
Fietsen worden nog al es onderschat.. Evenals de fietsers zelf.. Totdat het je pakt, dat fietsen. t Laat je niet meer los  LQ, trusten   |
|
Ikke
Oudgediende
Thommy: Maandag: Groentesoep Dinsdag: Tomatensoep Woensdag: Erwtensoep Donderdag: Champignonsoep Vrijdag: Ossenstaartsoep Zaterdag: Linzensoep Zondag: Koninginnesoep Of heb ik nu de verkeerde vloeibare voeding voor me?  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
LQ    s en slaap lekker en morgen een fijne dag |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
De slapers LQ  |
|
nietmeer
|
Slapers slaap lekker. Wie verzorgd morgenvroeg hier het ontbijt ? Ik zou wel wat croissantje's lusten met ham en kaas en koffie  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik zet wel wat voor je klaar Ger... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ligt eraan hoe laat je wakker wordt Ger.  |
|
nietmeer
|
lekker piet, ik ga ook maar eens onder het hunebed liggen tot morgen  Vroeg want moet morgenmiddag weer naar Groningen naar die zieleknijper van justitie. Maak ik morgenavond een blog over is de laatste keer en dan de rechtzaak afwachten. |
|
Thommy Erelid
|
@tom: Flauwe grap, toch een glimlachje  Powerbal Gel, Maxim Gel.. Koolhydraten.. Citroen, mango.. Zoet - zuur, een uiterste. Water erbij, en je kan weer een half uur mee  je verbrand gemiddeld 1000KCal/h.. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Da's in mijn geval zéér ongezond hoor Thommy  De slapers Gekke-Ger  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Trusten Ger  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu op RTL 7 de solar race laatste dag.  |
|
Thommy Erelid
|
TUdelft.. zonnekoningen.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thommy: @tom: Flauwe grap, toch een glimlachje  Jep, hij is echt erg  Quote Thommy: Powerbal Gel, Maxim Gel.. Koolhydraten.. Citroen, mango.. Zoet - zuur, een uiterste. Water erbij, en je kan weer een half uur mee  Klinkt niet echt lekker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Inderdaad Thommy, voor de vierde jaar achter elkaar.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
We moeten slim zijn als Nederland... alvast de zon claimen... als dat lukt... iedereen met zonnecellen moet betalen  |
|
Thommy Erelid
|
Is t ook niet  Wil je meer weten, Daniel Coyle's Armstrongs war - Wilfried de Jong's De Linkerbil van Bettini - Mart Smeet's Geel.. Mooie verhalen over mooie renners.. Casartelli, 25 jaar oud, sterft op de afdaling Col de Portet d'Aspet.. De kleine italiaan.. |
|