|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
goeie morgen cootje  |
|
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Quote Cootje68: Je status is niet afhankelijk van de OT index! Iedere week wordt bekeken hoe actief iemand is op WMR. Dat hoeft niet Offtopic te zijn  Zal dan wel  goede morgen dan maar. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Goedemorgen allemaal. |
|
nietmeer
|
@Tontje: Het kan zijn dat deze Stamgast meer actief is bij de nieuwsberichten... Goedemorgen  KairA: Goed geslapen vandaag? @Reduggy:  Goedemorgen  Hoe is de status van je Oma ? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik moet er helaas even vandoor  Ik ben iets vergeten wat met spoed gedaan moet worden... Tot over een half uur  Doei KairA, veel succes op je stage  |
|
Redduggy
Erelid
|
Met mijn oma gaat het nog steeds hetzelfde als gister niet veel veranderd. |
|
nietmeer
|
@ Tontje ik zou het echt niet weten  Ze mogen wat mij betreft die titels ook wel afschaffen, zolang ik mijn avatar maar hou is het mij goed  De vaste mensen hier weten wel dat ik hier op de gehele site kom. @Redduggy. Hopelijk gaat het snel beter met je oma sterkte. |
|
nietmeer
|
@Ger: Zo is het maar net  Reduggy: Heel veel sterkte ermee dan! Ook aan je familie    Jullie zullen het wel kunnen gebruiken! |
|
Redduggy
Erelid
|
Bedankt voor de steun.
Ik zit iig nu bij vrienden even wat andere dingen aan mijn hoofd zodat ik ook een beetje tot rust kan komen. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Goedenmorgen WMR  Sterkte Redduggy |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*need coffee* *Annan is ook goed* *zwart zonder de suiker*  Smeurnings en wakker worden.. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
goeiemorgen vlippie Reduggy, nog geen verschil... dat is aan de ene kant goed en aan de andere kant minder goed nieuws...  sterkte  |
|
nietmeer
|
*Loopt naar de bar en pakt de perculator, schenkt Kpuc een flinke mok in en geeft 'm snel een  * Goeiemorgen langslaper  |
|
Redduggy
Erelid
|
Ik ben net weer geupdate. Ze heeft waarschijnlijk rechts een klein beetje bewogen, maar ze weten nog niet of het een reflex was of dat ze echt zelf bewogen heeft, maar het is een klein beetje positief en geeft weer wat hoop en daar leef je toch een beetje op atm.
Goedemorgen voor de mensen die net binnengekomen zijn. Koffie is vandaag op mijn kosten en ook door mij gezet. Choco staat ook al klaar en is natuurlijk ook op mijn kosten. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: *need coffee* *Annan is ook goed* *zwart zonder de suiker*  Smeurnings en wakker worden.. goede morgen ik stuur je even een email via wmr |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Goedenmorgen Cootje  Goedenmorgen KairA  Goedenmorgen Kpuc  Goedenmorgen Redduggy Kofi voor Kpuc |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
 pietjevlip |
|
nietmeer
|
Reduggy: Ik hoop met je mee, en zal een kaarsje voor haar aansteken. Baat het niet dan schaad het niet  Bedankt voor de koffie  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
 hoorde ik daar choco  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Hoi Andreesie  |
|
Freakje Erelid