|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dank je pietje, ik was eerst nog van plan zonnepanelen aan te schaffen.  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Peter Willemse:  Dank je pietje, ik was eerst nog van plan zonnepanelen aan te schaffen.  Goede beslissing.. ondernemend nederland juicht je toe! Bestaan vast subsidies voor, google even. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zonnepanelen.. en welke co2 footprint hebben die? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik zit alleen in een huurhuis. |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Opper het eens bij een huurdersvereniging (ofzoiets, hoe heet dat?) |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kan het wel aanvragen bij de woningbouw of ik daar toestemming ervoor krijg.  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Peter Willemse:  Ik zit alleen in een huurhuis. Quote Peter Willemse: Kan het wel aanvragen bij de woningbouw of ik daar toestemming ervoor krijg.  Echt doen.. je wordt sneller gen***t dan je voor mogelijk houdt.. nieuwe keuken? schriftelijke toestemming vragen! Helpt je bij het eventuele verhuizen  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@peter: doe dat... enne, is het tijd voor de nactvlucht? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb pas een verhoogde keukenblok gekregen via het WMO-loket.  Maar dit was op medische indicatie. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Oké, op naar de Nachtvlucht.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik zet nog even croissantje's met ham en kaas klaar voor Ger, en ik programmeer de koffieautomaat...
*voegt de daad bij het woord en gooit de deur in het slot* It's a long way... *fluit*
*Gooit sleutel bij Voogeltje door de brievenbus* |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
-loopt me- |
|
nietmeer
|
* hengelt sleutel bij Voogeltje uit de brievenbus  Goedemorgen dat is lekker wakker worden met een kant en klaar ontbijtje jammie jammie |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Goedemorgen allemaal!  |
|
nietmeer
|
Ik zet maar een bloempje naast de ontbijttafel een boeketje is ook zo karig afbeelding |
|
nietmeer
|
Ik heb liever dit boeketje ger: afbeeldingMaar bedankt dat je aan me dacht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen, zo weer tijd voor school, nog even scheonen aan, jas aan, laptop in nieuwe tas, boeken pakken en drinken pakken en ik ben er weer klaar vor.. Hopen dat ik op school weer op het netwerk kan.. Anders vraag ik wel een teamgenoot om me even te helpen  En ik moet nog dreamweaver te pakken zien te krijgen voor 2 uur vanmiddag, wordt ook nog een uitdaging, vooral als ik straks bijvoorbeeld niet op het netwerkn kan, maar ik ben wel in voor een uitdaging  Fijne dag allen  misschien tot straks  |
|
|
doei  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
aaaahhhhh, hatsjie, ben ik toch allergisch voor al die bloemen op WMR...  *Schenkt koffie in voor iedereen* |
|
nietmeer
|
Ron lekker heur.
Gelukkig ben ik niet allergisch voor bloemen, ik zou gek worden zonder bloemen en planten om ons heen. |
|
Tontje Erelid
 WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Gekke-Ger Stam gast OTindex: 144 Weblog: klik volgens mij kan die OT index niet kloppen ofwel ??  |
|
|
of die OTindex is voor vandaag  |
|
nietmeer
|
Je status is niet afhankelijk van de OT index! Iedere week wordt bekeken hoe actief iemand is op WMR. Dat hoeft niet Offtopic te zijn  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen KairA  |
|