|
nietmeer
|
ik ook |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hoi  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: ik luister op het moment hiernaar   Dat intro alleen al met die gitaar; Prachtig  Oh nee ! Andreas!  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Maar laatst had ik toetsweek en toen hoefde ik geen toetsen te maken  |
|
nietmeer
|
hooi andreesie |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Maar laatst had ik toetsweek en toen hoefde ik geen toetsen te maken  wel makkelijk, of moet je die inhalen? |
|
|
Hoi iedereen nogmaals |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Maar laatst had ik toetsweek en toen hoefde ik geen toetsen te maken  Toch wel inhalen? |
|
|
Ik moet die toetsen wel inhalen |
|
nietmeer
|
Heerlijk hoor, lekker oude rock luisteren op de vroege morgen! Kan ik uren van genieten    Goeiemorgen Andreesie |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Quote Andreesie:  misha   bert  renato Hey  Vergeet je niet iemand???  |
|
nietmeer
|
Andreas jij vergat cootje  Quote Cootje68: Heerlijk hoor, lekker oude rock luisteren op de vroege morgen! Kan ik uren van genieten    Goeiemorgen Andreesie ik ook  Quote Andreesie:  misha   bert  renato  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Pink Floyd op de vroege ochtend, heerlijk  |
|
|
Ik hou van hiphop dus ik luister het nummer yeah van Usher |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Andreesie:  misha   bert  renato Hey  Vergeet je niet iemand???  dat klopt, maar toen ik net postte, zag ik dat jij er ook was, dus wou ik editten. en mijn pijltjes toetesen deden het niet, en ik wou een streepje onder jou oo's doen en mijn hele teken setje deed het niet  dus toen netwerkkabel eruit, er terug ingedouwd, en nu doet alles het weer, dus:  c ootje68  |
|
nietmeer
|
Andreesie dat is een hele rare smoes  Ikke, heerlijke muziek  |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Ik moet die toetsen wel inhalen Quote Renato: Ik moet die toetsen wel inhalen dus je hebt er eigenlijk niks aan?¿ |
|
Ikke
Oudgediende
Pink Floyd staat op dit moment bovenaan in m'n Last.fm profiel  Boven Michael Hedges, waar ik nu naar luister maar ik denk niet dat jullie die kennen  |
|
nietmeer
|
|
|
|
nee, maar dan kan ik er beter voor leren en een hoger cijfer halen bert  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Michael Hedges, waar ik nu naar luister maar ik denk niet dat jullie die kennen  wie?  wel ooit van gehoord, maar voor de rest ben ik goed in  |
|
Ikke
Oudgediende
Uiteindelijk leren degenen die toetsen duiken om langer te leren, het minste  |
|
nietmeer
|
Quote Renato: nee, maar dan kan ik er beter voor leren en een hoger cijfer halen bert  je had ook eerder kunnen gaan leren |
|
|
Ik ben echt de muzieksmaak van hiphop en R&B maar veel andere muziek vind ik ook mooi |
|