|
nietmeer
|
Goeiesmorgens luitjens, de koffie is heet en dampt lekker, buiten is t frips, brrr, tijd voor een warme Joep op schoot |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 806 OTindex: 22.726
|
|
|
nietmeer
|
Iedereen een goedemorgen, de zon schijnt , de vogels fluiten en er spelen kinderen in de vijver. En toen werd ik wakker, brrr koud hoor. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Goeiemorgen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  Wat doe jij zo vroeg op?  |
|
nietmeer
|
goeiemorgen  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Goedemorgen iedereen ik ben de nieuwe hier maar ik kan niet van de site af zo leuk is het  |
|
nietmeer
|
Ook goedemorgen allemaal  Iedereen lekker geslapen???  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik heb me ziekgemeld, Ikke  |
|
nietmeer
|
goedemorgen cootje |
|
|
Ja tuurlijk, (niet dus) slaapt herlijk met zo'n gekneusde pols  |
|
nietmeer
|
 Enkie, waar heb je last van? @Renato: wat heb je gedaan dan? Lijkt me idd niet er lekker slapen  Goeiemorgen Bert  |
|
Enkie
Oudgediende
|
M'n buik is een beetje over zn toeren en dat gaat samen met vlagen van misselijkheid  Kan erger, maar toch vervelend. |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Ja tuurlijk, (niet dus) slaapt herlijk met zo'n gekneusde pols  mijn hand is gebroken maar ik slaap noig wel goed  |
|
|
Quote Cootje68:  Enkie, waar heb je last van? @Renato: wat heb je gedaan dan? Lijkt me idd niet er lekker slapen  Goeiemorgen Bert  Nou ik ben van me fiets gevallen en de fiets viel op me pols en toen klapte die dubbel  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: M'n buik is een beetje over zn toeren en dat gaat samen met vlagen van misselijkheid  Kan erger, maar toch vervelend. Ohjee  Morning sickness??? @Renato: hmm, klinkt niet als een hele handige actie  Beterschap dan maar aan jou, Enkie en Bert!    |
|
Enkie
Oudgediende
|
Haha nee  Ik had er gisteren ook al last van maar toen moest ik verplicht op school blijven ivm een herexamen. |
|
|
Quote bert 739: Quote Renato: Ja tuurlijk, (niet dus) slaapt herlijk met zo'n gekneusde pols  mijn hand is gebroken maar ik slaap noig wel goed  Het kraakt gewoon heel veel en dat doet pijn  |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Quote bert 739: Quote Renato: Ja tuurlijk, (niet dus) slaapt herlijk met zo'n gekneusde pols  mijn hand is gebroken maar ik slaap noig wel goed  Het kraakt gewoon heel veel en dat doet pijn  of breek je hem zelf?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cootje68: Ohjee  Morning sickness??? Wat heb je nou weer uitgespookt Enks?  |
|
|
Quote bert 739: Quote Renato: Quote bert 739: Quote Renato: Ja tuurlijk, (niet dus) slaapt herlijk met zo'n gekneusde pols  mijn hand is gebroken maar ik slaap noig wel goed  Het kraakt gewoon heel veel en dat doet pijn  of breek je hem zelf?  Goed idee dan zit het in gips en doet het verder geen pijn  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik heb niks gedaan Ikke  |
|
Ikke
Oudgediende
Als je morgenvroeg weer misselijk bent zou ik toch maar even langs de dokter gaan  Dan is er iets anders aan de hand  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Neehee, gewoon een griepje  |
|
nietmeer
|
 So he... wat een idee zo smorgens @Enkie: Had je het filmpje op mijn Blog nog gezien? Daar geef ik antwoord op je vraag of ik het zomaar toe zou laten dat Thee mijn mopje mee zou laten nemen  |
|