|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wij gaan na de kerstvakantie tijdens engels MacBeth doen. Lijkt me echt tof om iets van Shakespeare te behandelen  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Shakespeare is een geweldige schrijver alleen de films zijn meestal een beetje beneden pijl. Het zijn ook theater stukken dat verklaard een hoop. Maar Shakespeare heeft stukken geschreven die in deze tijd nog geweldig passen. |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@ hinako, hey hinako, @Ikke, shakespear is cole, lijkt me ook wel mooi ja |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hoi Hinako  en *boinkjes en  voor alle aanwezigen... @Ikke, Shakespeare is heftig  |
|
hugo456 Senior lid
|
nou hinako, jij zegt ook niet veel zeg  |
|
Hinako
|
Halloo  gaat alles goed? |
|
Hinako
|
Jaaa voetbal is bezig he  |
|
hugo456 Senior lid
|
hehe, reactie  , en ja met mij gaat goed   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Redduggy: Shakespeare is een geweldige schrijver alleen de films zijn meestal een beetje beneden pijl. Het zijn ook theater stukken dat verklaard een hoop. Maar Shakespeare heeft stukken geschreven die in deze tijd nog geweldig passen. juist.. peil? maar Shakespear schreef geen films  die worden naar onzer massamedia modus verfilmt.. en veel mensen zitten met hun handen in de chips en slokken cola of bier.. veel vertier.. dus zal het wel goed zijn  |
|
Relpa
Oudgediende
@Hinako, voetbal op tv=de beste tijd om in een 'virtuele' kroeg te zitten  |
|
Redduggy
Erelid
|
Heraux dat bedoelde ik ook te zeggen het is theater geen film en daardoor zijn de films beneden pijl. |
|
hugo456 Senior lid
|
@Relpa, helemaal mee eens, voetbal is saai  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Redduggy: Heraux dat bedoelde ik ook te zeggen het is theater geen film en daardoor zijn de films beneden pijl. is dat een lange pijl of een gebogen pijl? |
|
nietmeer
|
Grinzz, jullie willen niet weten hoe ik heb gesnurkt tijdens een potje voetbal van Oranje, mijn vriendin zat op dezelfde bank waar ik op lag te genieten van de wedstrijd en ik werd pas wakker na die match, zo van hm, potje vrijen mops? |
|
Hinako
|
 haha Voetbal is vet hoor  met een biertje erij  |
|
Relpa
Oudgediende
@ Kpuc, Ik lees het morgen wel in de Gazzette, hoe verschrikkelijk er gespeeld is  edit: Hinako, je kan kenneljk aardig multi-tasken  |
|
Hinako
|
 ach ik ben een vrouw he  |
|
hugo456 Senior lid
|
@hinako, nej joh echt  , maar bier wel goed, voetbal niet  |
|
Hinako
|
hoezo voetbal niet? wat ben je nou voor een man  |
|
hugo456 Senior lid
|
Ja een rare man, i know  , maar vrouwen en voetbal is ook geen standaard iets;) |
|
Relpa
Oudgediende
@ Hinako, Yep, hoeveel staat het eigenlijk tussen wie ?  edit: er zijn meer mannen die nix met voetbal hebben, en vrouwen doen het tegenwoordig betaald  |
|
Hinako
|
 Nee das waar.... Maar kijk je ook geen oranje? |
|
hugo456 Senior lid
|
Ik en oranje kijken, heel af en toe keer, met wk's als ik aan een poul mee doe  |
|
Hinako
|
T is Champions League: PSV - Fenerbahçe maar t staat nog 0-0  |
|
Redduggy
Erelid
|
psv 0-0 fenerbache
Op dit moment heeft de scheids de hoofdrol in het spelletje. |
|