|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
goedeavond  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
OOEEE , voor de eagles hugo? En goedenavond  |
|
hugo456 Senior lid
|
hey, en nej, geen eagle fan hoor;) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Heeeee Hugo  lang niet gezien man  |
|
hugo456 Senior lid
|
wat een rust zo 's avonds op wmr, ben anders gewent, in die goede oude tijd(voor zomer vak) was het veel drukker  edit, hey LQ  |
|
pfft Erelid
|
AHA scheelt weer, echt erg hoe sommige Zwollenaren kijken als FC Zwolle van de Eagles heeft verloren (daar hoor ik niet bij) echt zoo chagrijnig kijken  en daar mag ik dan een paar dagen tegenaan kijken Hugo, volgens mij moeten de mensen nu harder werken ofzo  |
|
hugo456 Senior lid
|
haha, lol, nej zit op kamers in deventer, dus geen geboren deventenaar, dus nooit eagle fan geweest  edit, ja harder werken, zou kunnen, lees net dat ik een bowling heb gemist  net te laat weer terug op wmr dus  |
|
pfft Erelid
|
Moet mij ook echt niet zien als een FC Zwolle supporter ondanks dat ik in Zwolle geboren ben. Ik heb erg weinig met voetbal en ben ooit naar 1 wedsrtijd van FC Zwolle geweest |
|
hugo456 Senior lid
|
dat maakt ons dus 2, heb ook 1 x wedstrijd van fc zwolle geweest, maar heb ook niks met voetbal hoor, maar teveel kennissen die daar wel wat mee hebben, dus je word toch beetje besmet  |
|
hugo456 Senior lid
|
LQ, jij bent ook stil vanavond zeg  , en dat nadat ik na zon lange tijd weg was geweest  |
|
pfft Erelid
|
Ik kreeg vandaag een aanbod om jhet scorebord bij een wedstrijd te doen, maar het moest te serieus dus dan is er geen lol aan natuurlijk Zou ik bij de eagles tegen FC Zwolle ff wat op het bord laten verschijnen  |
|
hugo456 Senior lid
|
Denkd at je dan lekkere rellen kunt veroorzaken, die wedstrijdne zijn altijd goed voor robbertje knokken  , doe je best zou ik zeggen, lijkt me lachen  |
|
pfft Erelid
|
ja idd, als ik ff wat raars op mocht schrijven had ik het gedaan  Wel er voor zorgen dat je in de meute naar huis gaat, anders wordt je zo in elkaar getrapt  |
|
hugo456 Senior lid
|
ja dat si toch wat minders, ze zullen niet zo rustig aan doen met je dan  |
|
pfft Erelid
|
Maar vind je deventer een beetje een aardige stad ( of is het nog een dorp)? |
|
hugo456 Senior lid
|
Nej deventer heeft al sinds middeleeuwen stadsrechten  , en is best relexte stad, ik studeerde eerst hier, maar ben net aan opleiding in zwolle begonnen, maar blijf liever hier wonen, is toch genoeg te beleven  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Voor de reacties van straks. Chocola LEKKER!!! kan ik wel gebruiken. B-films? ik heb momenteel wel wat anders aan mijn hoofd dan films kijken, maar Macbeth is best leuk. Deventer is volgens mij een stad pfft. |
|
hugo456 Senior lid
|
Goed zo redduggy, je gaat door voor de wasmachine  |
|
pfft Erelid
|
OK Hugo, Zwole is ook wel aardig hoor  Macbeth de film is echt heel erg slecht Redduggy, geloof mij. Het verhaal is nog wel aardig  Ik ga nu lekker slapen  |
|
hugo456 Senior lid
|
@pffft nu al  , is pas kwart voor 10  |
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
Er is thuis niks te drinken Kan ik hier een colatje krijgen  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Ian, pak zelf maar, de barmannen zijn vrij vanaaf dnek ik, zo rustig hiero  |
|
Hinako
|
Halllootjes  |
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
@Hugo Grtvrrre.! *Pakt maar een colatje* *Pakt ook een snicker* *ook maar een broodje frikandel* *doe nog maar een snicker* Toch geen barmensen ... |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Macbeth is best te doen als film. Zeker met veel popcorn en een klas die de hele tijd de personages aan het nadoen zijn alleen dan nog erger dan het in de film gebeurd. Macbeth de film was verplicht bij ons op school. |
|