|
nietmeer
|
Quote: Goed idee dan zit het in gips en doet het verder geen pijn  dat gips is wel vervelend hoor |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ja Cootje, dat had ik gezien  Leuk filmpje trouwens  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Enkie: oh, gelukkig... Anders was er wel iets heel goed mis geweest  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: @Enkie: oh, gelukkig... Anders was er wel iets heel goed mis geweest  Ja, moet er nog even niet aan denken  Maar ik ga nog even terug mn bed in, tot later iedereen  |
|
nietmeer
|
Haha, vond het filmpje ook geweldig ^^ Beterschap trouwens  |
|
Renato Senior lid WMRindex: 28 OTindex: 231 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote bert 739: Quote: Goed idee dan zit het in gips en doet het verder geen pijn  dat gips is wel vervelend hoor Ja is wel zo maar dat je pols de hele tijd kraakt van de pijn is ook niet zo prettig |
|
nietmeer
|
tot ziens Enkie |
|
nietmeer
|
Quote Renato: Quote bert 739: Quote: Goed idee dan zit het in gips en doet het verder geen pijn  dat gips is wel vervelend hoor Ja is wel zo maar dat je pols de hele tijd kraakt van de pijn is ook niet zo prettig jij mag nog wat doen met die hand ik niet |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Slaapze Enks   |
|
nietmeer
|
Ik ben der weer  |
|
nietmeer
|
hoi Misha |
|
|
Quote bert 739: Quote Renato: Quote bert 739: Quote: Goed idee dan zit het in gips en doet het verder geen pijn  dat gips is wel vervelend hoor Ja is wel zo maar dat je pols de hele tijd kraakt van de pijn is ook niet zo prettig jij mag nog wat doen met die hand ik niet Ik ben rechts en die is gekneusd dus ik kan niet veel moet met links typen  |
|
nietmeer
|
Met je niet goede hand typen dat is K  Heerlijk goede muziek in ochtend  |
|
|
wat voor muziek misha hardcore? |
|
nietmeer
|
@Renato en Bert, zouden jullie iets minder willen Quoten? Scheelt weer ruimte op de pagina  |
|
|
is goed cootje  |
|
nietmeer
|
Ik ben geen hardcore  |
|
nietmeer
|
Quote: Ik ben rechts en die is gekneusd dus ik kan niet veel moet met links typen  ik ben links en heb links gebroken |
|
nietmeer
|
Welke muziek vind jij wel mooi dan Misha? |
|
|
ow damn bert, nouja allebij erg toch?  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Welke muziek vind jij wel mooi dan Misha? oh heel veel maar geen hardcore, metal, klassiek en dat soort varianten maar andere muziek vind ik ook heel vaak leuk  |
|
nietmeer
|
Ik ben recht door zee  Heb nu natte voeten, de zieke mensen beterschap. |
|
nietmeer
|
Quote: ow damn bert, nouja allebij erg toch? nou ikk moet mijn zeilboot afgetuigd en wel hebben zaterdag en over die mast doe ik een half uur of zo met beide handen |
|
nietmeer
|
|
|
|
Ik heb geen planning alles moest ik aflassen in mijn vakantie  |
|