|
nietmeer
|
Ben ik weer, na een piepklein blogje over de eerste 2 dagen van mijn reis geschreven te hebben....  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
*gaat met rug tegen krabpaal staan* voel me nu net Baloe uit Jungle boek, It are the bear-neccecities, the simple bear-neccecities..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Hey Peter  (Bijna goed, 2de maan, geloof ik... shoot... moet die boeken maar weer eens gaan lezen...) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben het eerste deel kwijt.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Muad, heb je inmiddels al weer een deel van je verhaal geschreven?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Nee Puck, nog niet, eerst Syrië maar even uit m'n hoofd, en op papier.  Ik hoop volgende week weer verder te kunnen met m'n verhaal @peter: Schande  |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, dus dan moet ik nog een week wachten?  Wat doe je me aan  Wat was er dan in Syrie gebeurd dat je het uit je hoofdje wilt hebben?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het boek was uitgeleend aan iemand, en ik weet niet meer wie.  Het boek is nooit teruggebracht.  |
|
nietmeer
|
@Puck: Sorry hoor, maar geduld is een schone zaak  ;) En wat betreft wat er gebeurd is in Syrië: zie (toekomstige) blog(s)   @peter: auch... tijd dus om al je "vrienden" op te zoeken? |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Muaddhib, dan is het nog de vraag of die het nog heeft. Ze zeggen allemaal: "Ik heb het niet."  |
|
nietmeer
|
@Puck: En dat waren nog maar 2 dagen en de algememe impressie... nog 10 dagen te gaan... Dapper, of dom? @peter: "Zachte" Dwang? (nat spuiten met een waterpistooltje en Jantje Smit's Ik zing dit lied voor jou alleen opzetten) |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Muad ik hou je blog in de gaten voor het verhaal. *loopt richting puck en tilt haar op en zet haar in de spoelbak  * Sorry puck ik kon het deze keer niet laten hier een handdoek. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 of moedig Muaddhib.  |
|
nietmeer
|
@peter: Dapper of moedig vind ik bijna hetzelfde @Redduggy: hey, nog iemand die mijn verhaal leest  (begin nu toch wel weer nieuwsgierig te worden wie allemaal Leest  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: *loopt richting puck en tilt haar op en zet haar in de spoelbak  * Sorry puck ik kon het deze keer niet laten hier een handdoek. Nouja   Nu ben jij ook nat  Muad, nou, kies maar  Ik heb trouwens je heeeeeeeeeeele verhaal gelezen  Soms ben ik wel braaf  |
|
nietmeer
|
ik was er weer |
|
nietmeer
|
@Redduggy: moest je haar nou trouwens zo hard in die bak zetten? nou ben ik ook helemaal nat gespetterd...  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
en ik mag naar huis  doewiej  |
|
ArjanDo Erelid
 WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
DOEI!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai Misha *boink*   tot laters Usi  |
|
nietmeer
|
Doei Usitarie  En waar is die stroopwafel gebleven die ik net had? @Puck: Soms? |
|