|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Muaddhib: @peter: Begin een hobby Warhammer, en vertel me waar je woont, dan heb ik weer een tegenstander  (en ik wil je het ook best leren) Kan er mijn hoofd niet lang genoeg bij houden helaas.  Teveel last ermee, druk op mijn hoofd, hoofdpijn, ect. |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Puck ik en mij inhouden? Het lukte me bijna. *zet aan en begint te zingen "ALS IK Tramp tramp tramp trampoline spring. spring ik erop niet er naast maar middenin" rent ondertussen weg voor Puck die zijn mond probeert dicht te houden en WHAA ZELFS TE TAPEN* |
|
nietmeer
|
|
|
Pauww Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 316 Wnplts: Somewhere!
|
Heejj!  |
|
Redduggy
Erelid
|
Heej Pauww  *rent weer verder* |
|
Pauww Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 316 Wnplts: Somewhere!
|
wat zijn we vandaag aan het doen??  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Redduggy: Puck ik en mij inhouden? Het lukte me bijna. *zet aan en begint te zingen "ALS IK Tramp tramp tramp trampoline spring. spring ik erop niet er naast maar middenin" rent ondertussen weg voor Puck die zijn mond probeert dicht te houden en WHAA ZELFS TE TAPEN* *Springt op Redduggy's rug* 'Ik heb je  ' *Probeert de rol tape uit de kontzak (ik vind dat zo'n geweldig woord) te pakken* 'Ja, hebbes  ' *Zoooo, en dat was dan zijn mond  * *Gilt vanaf Redduggy's rug* Hee Pauw!!!  |
|
nietmeer
|
Hey Pauww
Vakantiefoto's verwerken/uitzoeken, en Redduggy ontwijken, die aan het vluchten is voor Puck |
|
Redduggy
Erelid
|
*pakt de tape van Puck af en taped Puck op de rug van Pauww*
Mubbel mubbel mubbel
(vertaling Zo jij mag ook mee doen Pauww en hahahah Puck) |
|
Puck Oudgediende
|
Pauw, sorry  Doorzakkingsgevaaaaaaar  |
|
nietmeer
|
*zit vanaf de kant onder het genot van een biertje te genieten van de kapriolen van de andere bargangers* |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zelfs Rome Total War moet ik vaak op pauze zetten. Dat ging wel leuk, mijn leider was 69 jaar geworden dus gooide ik hem met 40 man het slagveld op tegen een leger van 1370 man. Op het einde had ik er nog 14 man over, terwijl de tegenstander compleet vernietigd was.  Mijn leider was toen nog steeds in leven. Op het moment dat mijn computer crashte (moederbord stuk) was mijn leider 127 jaar.   Hai Pauww   |
|
Redduggy
Erelid
|
(auto vertaling van het mumbel mumbel) In RTW je leider 127 dat is knap de mijne sterven altijd rond de 80 aan een natuurlijke dood. |
|
nietmeer
|
@peter: Je weet in ieder geval wat Warhammer is, cool  Bij mij sterven ze in RTW meestal een zeer geweldadige dood... ben niet altijd even handig bezig... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik gebruikte altijd aan het einde van de beurt een saving.  Ging hij dood dan opnieuw load, en de leider van woonplaats veranderen.  Werkte perfect.  |
|
Puck Oudgediende
|
Peter, sniekie |
|
Redduggy
Erelid
|
*trekt de tape van zijn mond AAAAAAAAUW* Dan kan ik het ook peter. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Alleen met veldslagen wilde ik wel eens een familielid defenitief verliezen. Maar ja, dat is oorlog hè.  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Redduggy: *trekt de tape van zijn mond AAAAAAAAUW* Dan kan ik het ook peter. Dat doet pijn he  *Zit lekker op Pauw* |
|
nietmeer
|
Als het werkt, waarom niet  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
zometeen eten  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Usitarie: zometeen eten  Waarom vind iedereen eten toch zo leuk  |
|
nietmeer
|
ja, nog maar een kwartiertje  (alleen wel hopen dat ik van de stroopwafels af kan blijven... die krengen zijn veeeeeel te lekker...) @Puck: Geeft energie, en energie is goed |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
Quote Puck: Quote Usitarie: zometeen eten  Waarom vind iedereen eten toch zo leuk  omdat iedereen honger heeft  en nu ga ik eten  doei  |
|
WMR-kok
Oudgediende
De dood met een veldslag was bij mij een natuurlijke dood, maar zonder te vechten aan ouderdom sterven of door ziekte. Vergeet dat maar.  edit: Ik verlies maar zelden bij een battle een generaal.  |
|